Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 552
Sv: Allt med Bling *

Så duktiga alla är! :D Jag fick lust att blinga en såndär gammal, helt orginell sammhetshjälm (mammas hjälm :angel:) så jag ska lägga in bild om resultatet blir bra :D

Tack. Jag är inget fan av rosa (de fanns med i en mixad sats med stenar) så jag ville bli av med dem. Men det blev himla fint trots allt!

*KL*

Här kommer kort på mina nya *blingade* saker.

ridhjälm..
Indianonr4008-1.jpg

ursäkta trådkapet men, vad är det för hjälm? Har letar överallt efter den, men vet ju inte vad den heter så är svårt att hitta!

KL
har blingat ett spö och ett pannband själv:D
Photo_105592_1239207.jpg

pannbandet är uppdelat i 3 färger: rosa, vit o blå :)
Photo_105592_1237665.jpg

kl.

Här kommer lite sena bilder på min blingade hjälm, tog och blingade allting samma dag. Kristallerna var egentligen lite stora, så det blev verkligen till att planera för att få det att se bra ut, och sedan är det mycket snyggare irl. bilderna gör den inte riktigt rättvis

28862862.jpg

28839459.jpg

Håller med om att kristallerna var i största laget, men det blev väldigt snyggt ändå! :d
Var det jättepilligt?

Haha jag trodde inte alls dom skulle vara så stora, men som sagt det ser bättre ut irl. än på bilderna också.

Nja det gick ju endå ganska fort och så eftersom dom var den storleken dom var, men det enda var att det gällde att planera mycket, och inte bara sätta dit dom, så att det inte blev några hål utan kristaller, men jag lyckades ganska bra endå.

knapplån

har bara ett pannband än så länge... :)
dålig bild men.. den glittrar fint!

5848_115458235107_574185107_2781940_609968_n.jpg

väldigt sugen på att blinga min hjälm o kanske sporrar med. vad är hållbarast? såna man stryker på eller att limma själv? :)

När det är till hjälmen och sporrar och sådanna saker, så är det bäst med sådanna som man limmar på.

På kläder kan man använda sådanna kristaller som man stryker på

KL
har nu blingat en huva ^^, kanske inte den snyggaste färgen men det var den ända jag hade med brodyrlapp. Annars hade jag i tankarna att blinga hela trean på en scapa huva.
T för min hästs namn Tara <3
Photo_105592_1243043.jpg

Snyggt!

Har funderat på att blinga någon av mina luvor, men inte kommit på vad jag ska ha för mönster...

Zinzano har fått ett blingat pannband från hööks.. Det är nog det enda blingat jag har :)

28859152.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 264
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 230
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 375
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka