Allt med Bling *

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 097
  • Visningar Visningar 181 547
Sv: Allt med Bling *

Dom är specialbeställda! :)

Hon har en i silver + bling till sitt fina shiresto och det var egentligen den jag ville köpa först.
Men så var det "bara" den som passade henne och då fick jag köpa den som jag har nu istället, för hon hade typ 3 på lager eller vad man skall säga.

Och jag kunde inte varit nöjdare, passar ju bättre med en guldbotten då min dam är fux och vi kör mässing på alla spännen! :love:

*knapp*

Har ju glömt att visa mitt senaste pyssel :D

dsc00143_73710269.jpg

Hhihih :) Tänkte fota henne i den och nackrem så fort jag köpt ett mässingsfärgat bett! :)

Hon har varit för ung för att bära den fram tills nu, vill inte att den går sönder HELST! ;):D

Vad fina saker ni har, har inte hunnit skaffa mig för mycket än.
är ny här så jag vet inte hur man gör redigt... hur man laddar upp en bild.. tyvärr:cry:

Vad fina saker ni har, har inte hunnit skaffa mig för mycket än.
är ny här så jag vet inte hur man gör redigt... hur man laddar upp en bild.. tyvärr:cry:

Det finns lite olika sätt att ladda upp bilder på. Men håller med om att det inte är helt lätt och det är inte alltid jag lyckas:crazy:

nu hittade jag tillbaka till denna tråden i alla fall..:):)
men någon bild kan jag inte få upp :laugh::laugh::laugh:

Jag älskar bling och har haft förmånen att klä mina Dobermannhundar i diverse bling bling genom åren. Detta har även smittat av sig till hästen ; )

18477_292556239246_574964246_3406774_3249293_n.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 258
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 225
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 216
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka