Allt om kanal 5:s CSI-spel

Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Men nu vill man ju veta hur man ska göra för att hitta alla ledtrådar och för att hitta alla nyckelbevis ju!! för jag fällde ju den jag fällde med 7/9 och jag skulle ju vilja hitta de sista 2!!
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

PARKEN: jag har hittat alla bevis ni snackat om osv men den enda som det går att trycka in arrestera på är uteliggaren, varför kan jag inte arrestera vem jag vill??
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Jag kan arrestera en person till (Viktor - har du gjort husrannsakan hos honom?) men det leder ändå ingen vart. :mad:
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Ja jag har gjort husrannsakan hos den personen, men jag kan inte arrestera den personen ändå..konstigt..
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Eller, nu blev det tokigt. Arrestera honom kan jag göra, men det leder inte till fällande dom.
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Undersök sakerna du får fram i husrannsakan och sen pratar du med honom igen.. (kommer inte ihåg om det sista är nödvändigt)
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Whiii! Nu äntligen klarade jag Parken! Jag hade glömt att DNA-testa hundjäveln ju! :D
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Jag är helt lost.... :(
Sitter och försöker klura ut fallet med den döda mannen på sitt jobb, han ligger på ett kontor?
Hur i tusan gör man för att kolla inehållet i datorn och på övervakningskameran? Hur gör man för att kolla ut fotavtrycket?
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Sätt förstoringsglaset vid fotavtrycket, videokameran och datorn. Sedan måste du förhöra, göra husrannsakan, ta DNA och fingeravtryck (inte alla på alla) på de misstänkta. :)
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

asså har hållt förstoringsglaset över övervakningskameran, men asså hur kan man titta i den å se vad för film det finns?
 
Sv: Någon som fixar det där:D?

Så de menas inte de man kan köpa...som inte är webbaserat....de sista har ja klarat det var kul så kan ju tipsa om det...
 
Sv: CSI Training camp - chiffer

Jag har hittat:

Krypterade filer i datorn som jag lyckats öppna med en nyckel som hittades hemma hos Peter.
Buntbandet samt pulvret där på.
Nyckel som öppnade en dörr där det fanns en anteckningsbok.
Företagets budget i papperskorgen.
Pulver och blåmärke på mordoffret.
Flaskor hemma hos Peter.
Försäkringspapper.
Fläcken på skrivbordet.

Jag har förhört alla minst två ggr, och, tror jag, gjort husrannsakan hos alla. på Magnus har jag varken fingeravtryck eller DNA tillgängligt, på Patrik har jag DNA, på Peter ingenting, Frida DNA och Stefan både DNA och fingeravtryck.



Var hittade du nyckln och vad gjorde du med den? :confused:
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Hur får jag fram fler misstänkta på Dold trafik? Det tar stopp efter tre misstänkta hur jag än beter mig. Har gjort husrannsakan, tagit dna, fingeravtryck på alla tre. Har hittat sedelbuntar, kokain, tagit dna och fingeravtryck på det mesta av bevisen, plånbok, tomhylsa, ingångshål, skiftnyckeln blodansamlingen och undersökt alla föremål närmare. Har plockat upp det som låg i jackfickan och undersökt. Har hittat nässekretet på näsduken. Vad i hela friden missar jag? Skulle bara vilja ha en hint för att komma vidare, inte hela lösningen.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Nu lossnade det, hade glömt att förhöra en av killarna en gång till.
 

Liknande trådar

Tjatter Är det någon som också kollar på programmet Mullvaden på kanal 5? Vem är mullvad? Vem är det inte?
2
Svar
27
· Visningar
2 141
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 908
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Hästnyheter Tisdagens premiär med unghäst-dressyr i Scandinavium var en succé, inte minst Christoph Hess domaromdömen efter ritterna ger det där...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Välkomna till ulvleken, Tomteland edition! Regler: (tagna ur huvudet då mitt gamla dokument inte ligger på den här datorn så hav...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 955
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp