Allt om kanal 5:s CSI-spel

Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

haha det var ganska lätt sen. Han erkände ju den mesen :rofl:

nu ska jag försöka med parken igen, men jag kommer nog att misslyckas. Det var den jag började med och den jag inte klarar av. Resurserna tar slut så fort
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

hhaa, alla andra har jag klarat, men parken är jävulsk. de borde ha en hjälp sektion. hum, har de det? :angel:
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Jag har klarat parken, finns med på highscore-listan också!;)

Jag tyckte denna var ganska lätt att lista ut, dock tar ju resurserna slut fort, så det gäller att ta det i rätt ordning.

Läs mina förra inlägg i tråden, jag har skrivit ut både det avgörande beviset samt vem du ska börja göra husrannsakan hos.
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Vet inte vad jag ska skriva mer?;)
Om du har det avgörande beviset och gjort husrannsakan hos de jag skrivit så klarar man det. (hunden + hundhår behöver du hitta) Då avslöjar de varandra när du pratar med dem också.

Om det fortfarande inte går får du beskriva vilka bevis/misstänkta du har. Orkar inte skriva ner exakt vilken ordning man ska göra det i som jag gjorde med ngt annat fall, då måste jag spela om det igen.

Lycka till!
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

kl
jag behöver hjälp med chiffer!! har läst här i tråden och jag har hittat allt som står i tråden tror jag, men ändå får jag ingen fälld!
Jag lyckas få 4/6 nyckelbevis och 44/65 ledtrådar + 5 misstänkta. har gjort husrannsakan och förhört alla minst 2 ggr. :crazy:
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Weeeee, jag klarade chiffer!! eller chiffret eller vad tusan den hette!! Jag är bääääst!! :D
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

jag kan ju säga att jag gjorde om det många gånger.. som någon skrev förut så tar resurserna slut snabbt.. så man måste lista ut vilka saker man måste göra och vilka man kan hoppa över. jag kan säga så som att du måste göra husrannsakan på 5 personer.. då förstår du kanske att du måste hushålla med de andra. tänk även på att inte förhöra alla på en gång utan gör det först efter att du hittat något bevis på dom. Först då har de något intressant att säga
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Hur många föremål måste man ha hittat? Det finns ju ganska många men räcker det med det som nämnts innan i tråden, d.v.s. fotspår, hundfekalier, plånbok? Jag har gjort husrannsakan fram och tillbaka hos alla misstänka tror jag. Sonen verkar lite misstänkt... :cool:
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

fokusera mer på de misstänkta och på att hitta hunden än på föremålen.. de enda föremålen som är viktiga är plånboken, hundfekalierna, fotspår 1, tändsticksasken, skorna (det finns många, bara ett par är viktigt)
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

Alltså jag kommer verkligen ingenstans med parken.
Jag hittar det du skrivit är viktigt, jag har gjort husrannsakan hos 4 personer, och jag har inte pratat onödigt med någon. Ändå tar mina resurser slut!! :crazy: Vad har jag missat?
Jag har:
hittat cannabis i hundskiten, hittat hunden, hittat hundhår och skor, hittat sedelbunt och skor, hittat tändsticksask och skor, hittat hundbricka

Misstänkt:
förbipasserande kvinna
exfru
son
uteliggare
knarklangare 1
knarklangare 2
han som man hittar när man tar dna på tuggumit(också knarklangare?) där man hittar hundhåren
flickvännen till sonen
 
Sv: Allt om kanal 5:s CSI-spel

pröva att

göra husrannsakan hos knarklangare 2 innan du pratar med honom
 

Liknande trådar

Tjatter Är det någon som också kollar på programmet Mullvaden på kanal 5? Vem är mullvad? Vem är det inte?
2
Svar
27
· Visningar
2 142
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 932
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Hästnyheter Tisdagens premiär med unghäst-dressyr i Scandinavium var en succé, inte minst Christoph Hess domaromdömen efter ritterna ger det där...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Välkomna till ulvleken, Tomteland edition! Regler: (tagna ur huvudet då mitt gamla dokument inte ligger på den här datorn så hav...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 955
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Köpa hus
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp