P pemma 12 Apr 2007 #124 Sv: CSI Training camp - chiffer Jag har också klarat det nu! Tyckte dock inte att jag hade riktigt med ledtrådar egentligen. Totalt hade jag 48 av 65 ledtrådar tror jag det var, hade dock alla som var viktiga! Jag har klarat alla de andra fallen, så där kan jag hjälpa er om ni fastnar. Lycka till med dem
Sv: CSI Training camp - chiffer Jag har också klarat det nu! Tyckte dock inte att jag hade riktigt med ledtrådar egentligen. Totalt hade jag 48 av 65 ledtrådar tror jag det var, hade dock alla som var viktiga! Jag har klarat alla de andra fallen, så där kan jag hjälpa er om ni fastnar. Lycka till med dem
Salama 12 Apr 2007 #126 Sv: CSI Training camp - chiffer Jag har börjat med nästa! Hittills har jag hittat: plånbok ingångshål tomhylsa blodansamling blodig näsduk blodig nyckel jackficka
Sv: CSI Training camp - chiffer Jag har börjat med nästa! Hittills har jag hittat: plånbok ingångshål tomhylsa blodansamling blodig näsduk blodig nyckel jackficka
S SomethingCorporate 12 Apr 2007 #127 Sv: CSI Training camp - chiffer hur gör man för att se om den träffar någon av det mistänkta när man samlat in deras dns/finegravtryck *trög*
Sv: CSI Training camp - chiffer hur gör man för att se om den träffar någon av det mistänkta när man samlat in deras dns/finegravtryck *trög*
Thrill 12 Apr 2007 #128 Sv: CSI Training camp - chiffer Vilken tog du? Edit: Såg nu. Har hittat samma som du + en påse kokain. Har även hittat två fingeravtryck och en rulle sedlar Senast ändrad: 12 Apr 2007
Sv: CSI Training camp - chiffer Vilken tog du? Edit: Såg nu. Har hittat samma som du + en påse kokain. Har även hittat två fingeravtryck och en rulle sedlar
Salama 12 Apr 2007 #131 Sv: CSI Training camp - chiffer Mja, jag har tre misstänkta än så länge. Hur går det för dig?
Thrill 12 Apr 2007 #132 Sv: CSI Training camp - chiffer Oj, du får gärna berätta hur du fick dom! Jag har bara en, flickvännen.
Sv: CSI Training camp - chiffer Oj, du får gärna berätta hur du fick dom! Jag har bara en, flickvännen.
Salama 12 Apr 2007 #136 Sv: CSI Training camp - chiffer Hm, kolla fingeravtryck på påsen med kokain i och kolla DNA på blodpölen.
Sv: CSI Training camp - chiffer Hm, kolla fingeravtryck på påsen med kokain i och kolla DNA på blodpölen.
Salama 12 Apr 2007 #139 Sv: CSI Training camp - chiffer Jag vet faktiskt inte. Tror att den säger till då?
S SomethingCorporate 12 Apr 2007 #140 Sv: CSI Training camp - chiffer men jag samlat in det men det händer inget mer.. hur vet jag om det stämmer överens med bevisen jag hittat?
Sv: CSI Training camp - chiffer men jag samlat in det men det händer inget mer.. hur vet jag om det stämmer överens med bevisen jag hittat?