Bukefalos 28 år!

Allvarlig avatar

MJLee

Trådstartare
Så jag kommer att ha en vlogg för ett projekt som handlar om lite allvarligare saker. Jag har redan ett privat konto och kanal (där jag inte alls är aktiv och bara lagt upp någon kattvideo) vill jag ha privat. Nu ska det handla om migration och integration så funderar på vilken slags avatar man ska ha. Tråkigt men neutralt, lite mer humoristiskt men kan uppfattas helt fel. Sista är kanske lite twee. Några andra förslag?

IntegrationmedkanslaFotoGeraltBypizabaycom-1440x809.jpg
iwsr-2017-top-100-international-alcohol-beverages-1.jpg
Florian_W_Mueller-flower-pop-head-1024x1024.jpg
 
Så jag kommer att ha en vlogg för ett projekt som handlar om lite allvarligare saker. Jag har redan ett privat konto och kanal (där jag inte alls är aktiv och bara lagt upp någon kattvideo) vill jag ha privat. Nu ska det handla om migration och integration så funderar på vilken slags avatar man ska ha. Tråkigt men neutralt, lite mer humoristiskt men kan uppfattas helt fel. Sista är kanske lite twee. Några andra förslag?

IntegrationmedkanslaFotoGeraltBypizabaycom-1440x809.jpg
iwsr-2017-top-100-international-alcohol-beverages-1.jpg
Florian_W_Mueller-flower-pop-head-1024x1024.jpg
den sista tycker jag
 
Så jag kommer att ha en vlogg för ett projekt som handlar om lite allvarligare saker. Jag har redan ett privat konto och kanal (där jag inte alls är aktiv och bara lagt upp någon kattvideo) vill jag ha privat. Nu ska det handla om migration och integration så funderar på vilken slags avatar man ska ha. Tråkigt men neutralt, lite mer humoristiskt men kan uppfattas helt fel. Sista är kanske lite twee. Några andra förslag?

IntegrationmedkanslaFotoGeraltBypizabaycom-1440x809.jpg
iwsr-2017-top-100-international-alcohol-beverages-1.jpg
Florian_W_Mueller-flower-pop-head-1024x1024.jpg



Hjärtat är fint!
 
Tack alla! Jag kommer att som en del av ett projekt vlogga om integration och migration. Flaskorna var mest ett lite skämt som slog fel, eg vad Sverige verkligen inte haft några problem att integrera under årens lopp från andra länder och kulturer är alkohol. Hjärtat tror jag också mest på. även om jag snodde min nuvarande avatar av en bukefalist. Men den blir nog ändrad till hjärtat. Vi får se.

Cilli Regnbågsfisk.png
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 362
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Jag är just nu inne i en ganska jobbig period och har sökt hjälp via min VC. Jag har varit där och fått träffa en terapeut några gånger...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: aiquen
·
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 479
Senast: Pancakes
·
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 255
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Barmarksdrag/canicross
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Ljus prick i ögat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp