Amen vad fan.

Riley

Trådstartare
Ni behöver inte tacka mig för den fantastiska rubriken!

Jag köpte ögonfranslim idag, och upptäcker såhär 20 minuter innan butiken stänger att jag naturligtvis köpt fel. Jag använder hela fransar men har tydligen köpt lim för sådana där enstaka fransar.

Så: Vad är skillnaden på limmet och kan jag inte använda det här till fransarna jag har?
 
Sv: Amen vad fan.

Jag gjorde det misstaget en gång, fick lim i ögonen och grät i en timme pga sveeeeeed:o Men om man är lite duktigare än vad jag var kanske det kan funka ändå, vill minnas att jag till slut fick fast fransarna i alla fall!
 
Sv: Amen vad fan.

Men aaahh, är det så mycket starkare alltså? Jag trodde snarare att det skulle vara tvärtom eftersom en hel franslängd ju lär väga lite mer och vara lättare att dra bort. Men jaja, jag får väl hoppas på det bästa och försöka att undvika bli blind då. Bah.
 
Sv: Amen vad fan.

Hoppar in med lite frågor om det är okej :)

Hur länge håller dom när dom är på plats?
Blir det snyggt?
Är det någon som har lust att slänga in en bild?
 
Sv: Amen vad fan.

Jag har haft ett par av mina i två dygn som mest, köper billiga i storpack från Thailand på eBay och franslim för typ 50:- på Kicks.
Jag skulle inte använda det om jag inte tyckte det vore snyggt
wink.gif
, eftersom jag saknar synliga ögonlock så tynger de ned mina ögonfransar och de syns inte ens om jag inte använder lösögonfransar. Så jag är bara nöjd, både med de resultat som jag medvetet vill ska se onaturliga ut likaväl som de mer naturligare varianterna.
 
Sv: Amen vad fan.

Och jag antar man inte använder mascara?

Har funderat på att testa. Kanske skulle göra det nu innan sommaren, så kan jag ha det då och slippa kladdigt smink.
 
Sv: Amen vad fan.

Man kan ha mascara också. Om man inte har mörka eller böjda fransar från början måste man kanske ha det för att de vanliga inte ska "falla ner" och synas? Har själv svarta fransar så slipper det problemet, men någon annan kanske vet.

Och det är verkligen supersmidigt och skönt! Kan vara lite krångligt att fästa dem i början innan man fått in tekniken (eller så var det bara jag som var dum i huvudet, haha), men det tar inte så lång tid att lära sig.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 160
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 322
Senast: Calmiche
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 180
Senast: QueenLilith
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 930
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp