Amigo Bravo plus med v-knäppning

Sockerbit

Trådstartare
Satt och bläddrade i Hööks-katalogen och såg till min förtjusning att man börjat med v-knäppning fram på Amigo Bravo. Förut har det endast varit rambo och wug-modellerna som har haft v-knäppning fram.

Men till min fråga, hur är passformen på just "Bravo"? Tex är ju Rambo ofta lite rymligare och Rhino rätt normala, precis som Amigo.
 
Satt och bläddrade i Hööks-katalogen och såg till min förtjusning att man börjat med v-knäppning fram på Amigo Bravo. Förut har det endast varit rambo och wug-modellerna som har haft v-knäppning fram.

Men till min fråga, hur är passformen på just "Bravo"? Tex är ju Rambo ofta lite rymligare och Rhino rätt normala, precis som Amigo.

De bravona med vanlig knäppning är som de andra amigona i storlek, ingen skillnad mellan Bravo och Hero tex.
 
Dom nya Bravona upplever jag som mindre i bogen och sluter därför tätt bättre än dem andra. Jag var rädd att det då skulle ge skav men det har det inte gjort. Tycker även dem är kortare i på sidorna och ryggen. Dom har nog filat till passformen lite vilket är toppen :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej ni med mer koll än mig! Är på jakt efter ett ca 100g täcke till varmblodstravarn. Mailade S-gård med bilder och fick Rhino som rek...
2
Svar
25
· Visningar
2 881
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Ska köpa nytt regntäcke till ponnyn. Hon har amigo hero nu med klassiskt frontspänne stl 115. De är precis på gränsen till för små så...
2
Svar
36
· Visningar
2 426
Senast: Kristall10
·
Utrustning Är ett stort fan av horsewares täcken. Gillar passformen, tycker att dom är typ dom enda jag provat som håller vätan ute och...
2
Svar
37
· Visningar
3 847
Senast: zarmino
·
Utrustning Hejsan! Har en ganska skavkänslig häst, och har de sista två vintrarna haft problem med bogskav av täcket. Har försökt få ordning på det...
Svar
18
· Visningar
3 419
Senast: Ace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp