Andhämtningspaus - TVIVLARE BÖR SCROLLA VIDARE - då det inte är av intresse för dem

Status
Stängd för vidare inlägg.
Framåt kvällen är det vilsamt att tända ett ljus vid sin kraftplats och filosofera en stund

46495713_10156224786852620_3797272850881052672_n.jpg


Att man är i den situation man är, är inte alltid så oväntat. Dåtiden kommer ofta i kapp. Det behöver inte vara ordagrant ett tidigare liv. Utan det kan vara det här livet. Man kan ha prioriterat annat. Men det är aldrig försent att välja en annan väg.

Mycket information om situationen går att finna på nätet, i tidningar, böcker och i samtal med andra. Sök fakta. Men man får inte stirra sig blind själv, utan be om råd.

Har man fastnat i den situation man är, måste man kämpa sig ut ur den med näbbar och klor. Även om situationen är som ett tuggummi. Våga släppa taget och gå vidare.

Det finns många runt omkring oss som gärna hjälper oss om vi låter dem göra det.

Det är en god idé att skriva ner tankar om situationen man är i, tankar, funderingar och beslut som kan behöva göras för att finna en lösning. Det är lättare att tänka klokare, när man ser problemet i skrift och kan forma en helhet.
 
Senast ändrad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag rotar bland mina orakel- och tarotlekar. Solögas orakellek, vildmarkens språk är en av de första orakellekar jag införskaffade...
Svar
0
· Visningar
545
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp