Ändra på något?

Att ingen har svarat kanske helt enkelt beror på att ingen har någonting att anmärka på? :idea:

Jag tycker sidan var snygg, enkel, informativ och stilren. Personligen föredrar jag visserligen svart text, men det är såklart en smakfråga. Det enda jag kan "klaga" på är att rubrikerna inte är i samma nivå om man bläddrar mellan sidorna. Under "Utbildning" och "Sidor jag gjort" är rubrikerna längre ned än under "Anlita mig" och "Såhär gör jag sidorna". Sedan tycker jag kanske att loggan på startsidan är lite rörig. Det vore kanske bättre att t.ex. ha samma teckensnitt som i den loggan som ligger överst på alla sidor.

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
394
Senast: sweep
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 007
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
626
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår