Ang annonsflikar...

Mynta2

Trådstartare
Så anser jag tex under medryttare det vara förvirrande. Folk fattar inte vart de ska lägga sina annonser om dom VILL HA en medryttare eller om DE VILL BLI medryttare. Istället för ÖNSKAS/ERBJUDES kan väl flikarna heta SÖKES/FINNES ?
 
Sv: Ang annonsflikar...

Men det kan ju också missförstås, tex: SÖKES en medryttare, SÖKES en häst att bli medryttare på, FINNES en medryttare, FINNES en häst att bli medryttare på.
 
Sv: Ang annonsflikar...

Mja, säger man inte medryttare sökes när en annan med häst letar medryttare och medryttare finnes när någon UTAN häst vill vara medryttare...finnes är ju JAG som person..typ att jag finns tilgänglig. För i grund och botten vet väl alla att man det är en häst man vill vara medryttare åt...det behöver ju lixom inte ÖNSKAS eller hur ;-).

Finnes en häst..ha ha...såklart det handlar om häst när det är på Buke.
 
Sv: Ang annonsflikar...

Dock tycker jag ett bättre förslag som inte kan missförstås vore: Med häst, Utan häst.
Då är det inte så svårt att fatta. ;)
Men tyvärr tror jag att många missuppfattar med flit speciellt de som söker häst att vara medryttare på. De annonserar ofta i båda kategorierna så att deras annons ska vara mer synlig.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
667
Senast: valy
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 447
Senast: Nepenthe
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 356
Hästmänniskan Jag har laddat SÅ många år för att börja på ridskola, jag red på ridskola från jag var 6 till en bra bit upp i tonåren och dom sista...
Svar
5
· Visningar
1 182
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp