Ang.namn: Gizmo?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Nougat
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 155
Sv: Ang.namn: Gizmo?

Jag vet en schäferhane som heter Gizmo, men kan tycka att det kan passa på ett sto:) Jag menar, för mig är Kalusha ett tjejnamn;)
Tintin, Kim och Robin är ju exemplel på namn som alla kan heta

Visst! Vet ett sto som heter Gizmo G***. (skriver inte ut hela namnet ifall hästägeren skulle ha invändningar mot att bli omskriven på Buke..):angel:

Jag känner ett sto vid det namnet. Tyckte det lät dumt ibörjan, men nu när jag vant mig så tycker jag att det passar bra.

Mvh Maria

Tycker att det känns som ett killnamn.Har en kompis med en killkatt som heter Gizmo. Gizma lät fint för en tjej:)

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
3
· Visningar
764
Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: corzette
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 414
Senast: Murray
·
Avel Hej! Jag funderar på att ta föl på mitt sto från Polen, men vill veta om hon haft föl tidigare. Finns det någon sida där man kan se...
Svar
4
· Visningar
255
Senast: Cinzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka