Ang. stl. på Charles Owen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MalinArnells
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 976
M

MalinArnells

funderar på en Charles Owen Wellington Classic, men jag vet inte vilken stl jag ska ta? Jag har 57-58 på mina andra hjälmar....
vad tror ni? letat lite i gammla trådar men kom inte riktigt fram till nått...

Sv: Ang. stl. på Charles Owen

Har fått för mig att CO brukar vara ganska små i storleken... Men det var länge sen jag testade någon så jag kan missminna mig!

De är små i storlekarna. Omöjligt att säga vad som kan passa. Prova innan du beställer!

Ah okej, för 57 är lite litet för mig och 58 blir stort om hjälmen töjjer ut sig. Men om dom är små i storlekarna kanske man ska sattsa på en 58 ändå :) tack tack!

Kan nån föresten PM:a mig om nån sida som säljer Charles Owen?Gärna nån som är ganska billig också :)

Kan nån föresten PM:a mig om nån sida som säljer Charles Owen?Gärna nån som är ganska billig också :)

Jag funderar oxå på en sån hjälm, och vill oxå veta vart man kan hitta dom billigt?:bump: Pm:a gärna om ni vet något;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
292
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: cowgirl81
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 966
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka