ångest hur besluta med allt?

Sv: ångest hur besluta med allt?

Tänk i lugn och ro. Ta och fundera igenom dina drömmar och föreställ för dig själv hur det kan bli med de olika alternativen.
Om du har hästen inackorderad är du ju defintivt inte hemma (om mannen vill ha dig i närheten) och kan kännas väldigt kravfyllt då du har en hop människor vars regler du måste inrätta dig efter och ibland ta in- o utsläpp.

Vad har mannen för intressen? Slutar han med sina för din skull?
Livet kan väl inte bara kretsa kring mannen och barnet? Vad vill du själv? Vad gör DIG lycklig? Bli inte gammal och bitter.

Islandshästar låter ju som väldigt lätta och tåliga hästar att ha. Lösdriftsstall och moderna foderstysten så blir det knappt något jobb alls och inga tider att passa. Man måste inte rida varje dag, glädjen finns ju i att se dem från fönstret osv.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
777
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 296
Senast: MML
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 285
Senast: WBanna
·
Småbarn Vi håller på att utveckla gården med bland annat nötdjur. Vi kör det på f-skatt och har andra jobb vid sidan av. Vi har en 3åring och...
Svar
17
· Visningar
2 106
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp