Ångest och stressad

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet att det nog skulle hjälpa om jag tog en promenad men jag känner mig rätt handlingsförlamad, tankarna bara snurrar och jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra.
Skulle behöva få upp mitt snittgångsträcka så vore bra med en promenad men är så ångestdarrig och vet inte hur jag ska göra. Kan inte ta nåt beslut.
Blir väl att jag går till närmaste affär och köper chips, läsk och glass. Känns som om jag vill "ångestäta", ångesten brukar lägga sig när jag ätit nåt onyttigt med mycket kalorier.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har i flera års tid ätit minipiller för att inte få mens, eftersom jag inte klarar det. Idag har jag dessvärre haft...
Svar
14
· Visningar
1 802
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Känns som om kroppen är på väg att vända sig ut och in. Är stressad och ångestig pga gamla trauman och det blir inte bättre av att jag...
Svar
1
· Visningar
351
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok Ja, jag är 38 år och det slår aldrig fel att prata med mor eller moster. De kan va glatt men det kommer ALLTID en "gör såhär" från dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 129
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp