Jag har så jävla mycket ångest så detenda jag kan göra är att bara ligga i sängen. Och jag kan inte ens andas normalt och det värsta är att exakt ALLT som jag har så jävla mycket ångest för är mitteget fel.
Och så saknar jag så jävla mycket när jag var in lagd på bup och mamma och pappa var där och jag fick träffa hundarna ofta och B fanns ❤️😭
Jag vet att det säkert är jätte pattetiskt och barnsligt men jag saknar mamma och pappa så jävla mycket 💔
 

Jag har så jävla mycket ångest så detenda jag kan göra är att bara ligga i sängen. Och jag kan inte ens andas normalt och det värsta är att exakt ALLT som jag har så jävla mycket ångest för är mitteget fel.
Och så saknar jag så jävla mycket när jag var in lagd på bup och mamma och pappa var där och jag fick träffa hundarna ofta och B fanns ❤️😭
Jag vet att det säkert är jätte pattetiskt och barnsligt men jag saknar mamma och pappa så jävla mycket 💔

Hoppas du får träffa dina föräldrar snart. Det låter kämpigt att inte själv kunna styra över det 💔
 
Jag är helt helt säker på att din mamma och pappa saknar dig jättemycket med. :heart Det är inte alls barnsligt att sakna sin familj, det gör vuxna också.
 
Jag har så jävla mycket ångest så detenda jag kan göra är att bara ligga i sängen. Och jag kan inte ens andas normalt och det värsta är att exakt ALLT som jag har så jävla mycket ångest för är mitteget fel.
Och så saknar jag så jävla mycket när jag var in lagd på bup och mamma och pappa var där och jag fick träffa hundarna ofta och B fanns ❤️😭
Jag vet att det säkert är jätte pattetiskt och barnsligt men jag saknar mamma och pappa så jävla mycket 💔
Försök att andas ❤️ du är älskad och saknad av många
 
Ångesten späds på av ytlig andning, försök andas, vet såväl dock att det är lätt att säga- men jag vet också hur det är och hur viktigt andningen är :heart.

Såklart du saknar din mamma och pappa ❤️
 
Hoppas du får träffa dina föräldrar snart. Det låter kämpigt att inte själv kunna styra över det 💔
Dom ska hälsa på imorgon ifall inte det blir in ställt för nån andledning. Och jag träffar ändå dom ganska så ofta nu men saknar ändå att bara vara med dom varje dag och inte bara några timmar ibland.
 
Ångesten späds på av ytlig andning, försök andas, vet såväl dock att det är lätt att säga- men jag vet också hur det är och hur viktigt andningen är :heart.

Såklart du saknar din mamma och pappa ❤️
Ja jag vet men när det blir sådär så går det inte att andas normalt utan det är som jag inte KAN få in luft nästan. Men jag vet att egentligen så ska man andas lugnt och så.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu är allt slut 😭 Och jag kan inte sluta gråta. Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar så funkar det...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 410
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 281
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 723
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 088
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp