Ångrar ett meddelande i messenger, kommer det levereras?

Så det är olika för iPhone och Android. Mycket konstigt. Det borde gå att ångra sig...med den teknik som finns idag..

Jag har också android och kan inte ta bort gamla medd mer än för mig (jag provade nyss)

Men är medd verkligen så "illa" du måste oroa dig på nivån du gör nu? Jag har skickat min beskärda del av icke övertänkta medd och även skickat fel. Det är jobbigt men inte hela världen.

Medd kommer att komma fram fast du raderat. Däremot kan det vara så att man inte ser vem som skickat men det är inte säkert.
 
Kan mottagaren fortfarande svara på meddelandet fast jag har tagit bort det ?

Ja, om du "bara" raderat det för dig själv så kan mottagaren både svara och läsa meddelandet.

Och även om du tar bort det för er båda, så kan mottagaren se att du gjort det (det står att ett meddelande tagits bort) och svara/skriva till dig. Men då ser hen förstås inte vad du skrev i meddelandet.
 
Jo det är klart det vore absolut inte bra..

Man får leva med att man skickar lite många eller fel meddelanden helt enkelt
 
När man visas som aktiv med grön prick. Är man endast på messenger då eller kan det vara så att man är inne på endast facebook?
 
När man visas som aktiv med grön prick. Är man endast på messenger då eller kan det vara så att man är inne på endast facebook?
Du kan vara inne på bara Facebook och ha en grön prick. De där prickarna är ganska opålitliga överlag, min dator står ofta igång hemma pga det ena eller det andra och jag kan vara "grön" en hel dag utan att jag aktivt varit inne på Facebook alls.
 

Liknande trådar

Relationer En småjobbig situation, eller rätt jobbig... En person kontaktade mig via fb och blev rätt påstridig. Ville ringa mig, ville prata...
Svar
18
· Visningar
2 208
Senast: Otherside
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 080
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ I söndags var jag med om något mycket läskigt och har försökt googla på det men det verkar vara så ovanligt att jag väljer att göra en...
Svar
12
· Visningar
4 802
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp