Ångrar uppdaterad webbläsare

Lyan

Trådstartare
Datorn ville uppdatera weebläsaren så jag tänkte att varför inte, den nya borde ju vara bättre. Men nu är det så att jag hatar den nya och vill ha tillbaka den gamla, går det?

Sv: Ångrar uppdaterad webbläsare

Om den gamla versionen fortfarande finns att ladda hem, gör det, och sen avinstallerar du den nya och installerar den gamla.

Datorn ville uppdatera weebläsaren så jag tänkte att varför inte, den nya borde ju vara bättre. Men nu är det så att jag hatar den nya och vill ha tillbaka den gamla, går det?

Har du provat återställa datorn till ett datum innan uppdateringen?

Det är ju väldigt lätt att kolla genom en googling. Men generellt skulle jag säga att man sällan gillar uppdateringar eftersom det medför nytt utseende och att menyerna bytt plats, men när man sedan vant sig så vill man inte tillbaka. Ge det en chans. Jag skulle inte vilja surfa med en fem år gammal webbläsare.

Jag är så extremt hopplöst oteknisk att för mig är det inte bara en googling tyvärr.

Det som stör mig mest är att det går inte att hoppa tillbaka flera steg utan jag måste sitta och klicka för varje sida vilket är grymt irriterande om man har suttit och läst en väldigt långt tråd. Det andra kan jag leva med men just detta är så irriterande att jag får lust att hiva ut skiten genom fönstret

Fast om du klickar på nedåt pilen brevid framåt knappen för du upp historiken och kan välja vilken sida du vill gå tillbaka till. Eller missupfattar jag dig nu?

Det är så jag har gjort innan men på den nya finns ingen nedåtpil :(

När det gäller internet explorer så kan du avinstallera den nuvarande versionen, det som i praktiken händer är att du nedgraderar den till den tidigare versionen.

*kl*
Dock, med tanke på vilka säkerhetshål som funnits i tidigare versioner av IE skulle inte jag chansa och använda en äldre variant.

Prova att högerklicka på bakåtpilen så har du en lista med de senaste sidorna du varit på. Det fungerar med Internet Explorer 9 i alla fall.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
689
Senast: sjoberga
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
453
Senast: Trott
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
954
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka