Ankra febertermometer?

Hej
Jag läste på Aftonbladet.se's Ridsport-sida under Hälsa att termometern skall vara fäst i ett snöre, men det stod inte hur. Eftersom jag aldrig tempat en häst och nu skaffat foderhäst så tänkte jag skaffa termometer och göra allt enligt konstens alla regler, skall försöka få någon i stallet att visa mig bara. Det skadar ju säkert inte att ha ett snöre fäst i termometern i alla fall.

Till alla som svarat - tack för era svar. :bow: :bow:
/A

Jag håller i febertermetern.. Inte tänker jag riskera att den åker in så jag håller i, roligt att dra ut den sen.. Ush

Jag har satt fast en gummisnodd snurrad många varv i min hållösa termometer. Under snodden har jag satt ett snöre som handtag. Jag får snöret att hållas genom att göra knutar i ändarna på snöret.

Liknande trådar

Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 027
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 144
Senast: Mint
·
Hästvård Hästen står med stort bandage som kombinerats med en gipsskena på framsidan benet. Gipsskenan går in under hovens tådel och följer benet... 2
Svar
25
· Visningar
1 626
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 910
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka