Ankra febertermometer?

Hej
Jag läste på Aftonbladet.se's Ridsport-sida under Hälsa att termometern skall vara fäst i ett snöre, men det stod inte hur. Eftersom jag aldrig tempat en häst och nu skaffat foderhäst så tänkte jag skaffa termometer och göra allt enligt konstens alla regler, skall försöka få någon i stallet att visa mig bara. Det skadar ju säkert inte att ha ett snöre fäst i termometern i alla fall.

Till alla som svarat - tack för era svar. :bow: :bow:
/A
 
Jag håller i febertermetern.. Inte tänker jag riskera att den åker in så jag håller i, roligt att dra ut den sen.. Ush
 
Jag har satt fast en gummisnodd snurrad många varv i min hållösa termometer. Under snodden har jag satt ett snöre som handtag. Jag får snöret att hållas genom att göra knutar i ändarna på snöret.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
14
· Visningar
473
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 010
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
889
Senast: a1agnlju
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 196
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp