Bukefalos 28 år!

Anmäla djuraffär?

Sv: Anmäla djuraffär?

De följer inte L80 och eventuellt så bor amazonpapegojan kvar i butiken över natten, vilket är olagligt.
 
Sv: Anmäla djuraffär?

Det gäller i första hand papegojor, men finns misskötts även t.ex kaniner så skriv det i anmälan!
 
Sv: Anmäla djuraffär?

Får inte djuren sova kvar i butiken över natten?! :eek: Det visste inte jag! Vart gör de av djuren när affären har stängt då?
 
Sv: Anmäla djuraffär?

Förstår inte varför folk måste gå omvägar via div organisationer istället för att anmäla direkt till kommunen som är tillsynsmyndighet.
Med vilken regel motiverar du att Aran inte får vara kvar under natten.
PL
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har köpt lite barnkläder av en tjej på marketplace, det handlar inte om någon jättesumma, men grejerna har inte kommit, tjejen har...
2
Svar
22
· Visningar
2 418
Senast: Renfis
·
Övr. Djur Hej! Hoppas på att det finns någon hamsterkunnig här inne, försöker läsa på så mycket som möjligt men min kunskap räcker inte till just...
Svar
4
· Visningar
1 213
Samhälle Jag blev utsatt för en våldtäkt för två år sedan, anmälde det inte efteråt då jag mådde för dåligt. Men nu har jag bearbetat det mycket...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: DenDär
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 695
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp