• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Weeei
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 4 219
Sv: Anmälan

*kl*
Jag undrar ju för vilken administration vi betalar då jag TVÅ gånger mejlat dem för att de ska ändra mina uppgifter som inte stämmer. Jag har både fel klubb och fel adress. Det står att man ska mejla så de kan ändra uppgifterna, men två mejl senare är inget gjort. Det har nu gått ca 6 veckor sen jag mejlade sist så tid har de haft.

*kl*
Jag undrar ju för vilken administration vi betalar då jag TVÅ gånger mejlat dem för att de ska ändra mina uppgifter som inte stämmer. Jag har både fel klubb och fel adress. Det står att man ska mejla så de kan ändra uppgifterna, men två mejl senare är inget gjort. Det har nu gått ca 6 veckor sen jag mejlade sist så tid har de haft.

Och jag har ett telefonnummer som jag inte haft på 9år.. Det gäller både hemnummer och mobilnr och jag har också mailat

Min dotter har ernligt registret licens för både sin gamla klubb och sin nuvarande. Hon bytte alltså för 2 år sedan.

Detta då; jag delar mitt licensnummer med en annan tjej. Är det meningen att det ska vara så?

Har haft samma licensnummer sedan 02 kanske? Det var först i våras som jag uppmärksammade att det fanns en annan tjej med samma licensnummer. Men det verkar inte förbudnet bry sig något om och inte jag heller.

Vad är poängen med att ha individuella licensnummer för att kunna speciefiera ryttare när det finns ryttare som har samma nummer?

Liknande trådar

Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 465
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 317
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
24 956
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen... 2
Svar
36
· Visningar
7 934
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband