Anna Scarpati (????)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 322
P

piggis_83

Va på henrikssons igår och såg ett suuuuupersnyggt shabrak där! Tror märket hette Anna Scarpati nånting? Kan det stämma? Tyvärr va det ett dressyrshabrak :smirk: Men är det ett "dressyrmärke" eller? Påminde lite om RG tkr jag.
Fanns även fleecetäcke, ruskigt snygga dom oxå!

Sv: Anna Scarpati (????)

ja, de heter Anna Scarpati :)
skit fina! men det finns vanliga schabrak oxå!!

Japp, det heter Anna Scarpati! Har två sånna schabrak! Finns jättefina allround!! :D

har ni inte hört talas om Scarpati??? :eek: :eek:

Jag tror jag ahr hört talas om det, men jag är inte säker. Är de inte svindyra, ca 7-800:- och finns i två varianter, en vanlig med sidenliknande material och en lyxigare variant med något mönster på kantbandet? Tror jag såg såna på Falsterbo. Men det kanske inte är samma jag tänker på..

Har sett de några gånger. Har fina saker, men sen ska jag hålla resten osagt...

Hittade en bild på deras schabrak.. De var de som jag tänkte på... Skitsnygga saker. I år ska jag köpa ett bara för att ha. Eller varför inte två :p
Ska bara hitta en dressyrsadel också då.... Annars vore det väl onödigt :D

hihihi.. gissa vem som köpte det i allroundmodell...
Jag tror att hon plockat in en omgång innan skandinavium... hon sa det vid jul när jag köpte mitt...
JAg funderar på en yllefilt till min gosse.. ca 2500:- kostar den- inte så farligt. Proverna var fina... Samtidigt kankse man ska lägga till det lilla extra och köpa RG direkt...

Ingen som har bilder på dessa omtalade grejer?
Jag har sökt men fick inte fram så mkt resultat tyvärr.

gå in på henrikssons sida där fanns en del bilder på grejorna :)

Kolla under "täcken"

lady_flash skrev:
har ni inte hört talas om Scarpati??? :eek: :eek:

Haha klart jag har, jag är inte helt efter.
Men jag har inte hittat en enda bild hur mycket jag än googlar. Och i hålan där jag bor kan man knappast förvänta sig att de ska sälja sådana heller :p

Var inne på Henriksson, måste säga att de inte var så snygga.

Vi har scarpati i butiken på gården, dem kan man få i vilket utförande man vill. massor med färger och välja på både på kantband, passpoal och tyg. Rätt snygga men ibland undrar man ju hur folk tänker när dom väljer färger :D

dom är dessutom dyyyyra :crazy:

EmelieR: MORR! :devil: ;)
Jag frågade inte om hon hade fler, det hade hon säkert fast då hade jag väl blivit rätt fattig haha :D
Nej jag tror inte shabraket va så fasligt dyrt, antingen 500 eller 600.
Det fanns fleecetäcken där oxå, dom låg nog på 2000 eller nåt.
Ska nog vänta tills Scandinavium, då kan man ju jämföra lite priser o färger! :)
Jag som vill ha ett Hansbo ylletäcke oxå.... :crazy:

Nej, jag tor inte hon hade fler inne just nu... i så fall har hon redan tagit in en omgång... Fleecetäckena ligger ute för 1495:- i Scarpati... JAg funderade ju på att köpa ett ylletäcke med denna sändningen men jag har ju inte ens packat upp min hansbofilt jag köpte till gossen i julklapp... (golden stripe)... Vet för övrigt inte om jag ångrade mig med det köpet... hihihi... De beiga är ju snygga... Fast jag tror att det blir en RGfilt om jag ska ha ngt...
Hansbo syr upp din filt efter beställning... dom har bara prover med sig... Fast iofs i Skandinavium kanske de har lite att sälja...

Liknande trådar

Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
21 100
P
  • Låst
Utrustning Ja, vad kom ni hem med från Scandinavium? Själv va jag där igår o hittade tyvärr inte alls mkt av det jag va ute efter :smirk: Jag...
Svar
5
· Visningar
1 185
Senast: Boj
·
P
Utrustning Hmm ja man kanske skulle ta o söka hjälp för sin täckesmani o shopping :rofl: Va i hästaffären (Börjes) igår o skulle köpa ETT...
Svar
18
· Visningar
1 366
Senast: lakrits
·
P
Utrustning Var inne på Börjes en sväng igår o tror de eller ej men dom hade RG-shabrak nu oxå! Kostade 665. Fanns i lite olika färger, bara full...
Svar
13
· Visningar
1 137
Senast: piggis_83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V