Annat än Cavallo!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

malinsky

Trådstartare
Det är bara att inse, jag har inte 5-6000 att lägga på ett par Cavallo.
Finns det ngt märke som är bra, men inte kostar så inåt bängen mycket?

Sv: Annat än Cavallo!!

Gissar att du menar ridstövlar?:D
Har ett par Soubirac som jag är mkt nöjd med och haft i 4 år.
Kostade 3'200 tror jag? Men då fick jag ett par mer speciella då jag har stl 40 i skor och inte särskilt långa ben... Har för mig att man kan få dom billigare.

Kolla annars beg marknaden, jag har fyndade ett par nya cavallo för ca 1500:- Jag bytte mina beg Petrie mot ett par splitt nya cavallo och jag hade begärt 1500:- för Petriestövlarna.

Cavallo har ju en billigare modell som heter Talent, dock utan dragkedja.
Kanske ngt att kika på?
Kostar runt 2500 tror jag.

Nu hatar jag ju cavallo :devil: men om du kan tänka dig mjukare stövlar så finns det flera italienska märken som har jättefina till bra pris.

Mina är från www.denirobootco.com Dom görs efter mått.

Kan mycket väl tänka mig mjukare stövlar.
Gillar inte den gipsade känslan så mycket :o Men vill ändå ha en stövel som ger lite stöd, men inte tokstyva.. om du förstår vad jag menar :o

Kollade och Ottoviano såg väldigt trevlig ut, med lite mer fyrkantig tå!! mums :D

Senast ändrad:

Jag har ottaviano och augusto, mkt nöjda med båda. sålänge stöveln sitter tight så får du stöd även om dom är mjuka. :)

Då kanske jag kan få hjälp av dig när/om jag ska beställa.. förstod inte vad alla fält man skulle fylla i betyder :angel:

Jag har också ett par Soubirac, tror jag betalade 2 600 för dem för 6 år sedan, har dock sytt in dragkedja i dom som krånglar lite. Annars älskar jag dom. :idea:

Petrie! :love: Du kan kolla på mina då du kommer, prova är ju ingen idé vi har ju inte samma storlek ngnstans skulle jag tro. Men jag tycker de är betydligt trevligare än Cavallo. Och billigare...

Jag har ett par sergio grassio som jag är väldigt nöjd med! har för mig att de kostade typ 3-4000.. kommer inte ihåg riktigt..
Men de är väldigt sköna, mjukare men ger bra stöd!

*kl*
Nu låser jag denna tråd då jag varit tvungen att radera förtäckta annonser från flera användare.

B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
560
Senast: Elo
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 016
Senast: Mli
·
Hemmet Ja. Jag behöver köpa en ny bäddmadrass och jag tror nog att jag bara har köpt en bäddmadrass i hela mitt liv. Jag står och velar mellan...
Svar
7
· Visningar
557
Senast: mysboll
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka