Annonser som stör på Bukefalos!

Koriander

Trådstartare
Märkte imorse att det har börjat dyka upp annonser som täcker inläggen på dom olika hästforum här, alltså så att det inte går att läsa inlägget utan att först klicka på annonser eftersom den inte går att klicka bort. Är det bara nåt som har drabbat min dator eller har andra problem med det också? Det är så trist att jag inte vill gå in och läsa några inlägg. Hoppas att dom försvinner på nåt sätt.

Sv: Annonser som stör på Bukefalos!

Märkte imorse att det har börjat dyka upp annonser som täcker inläggen på dom olika hästforum här, alltså så att det inte går att läsa inlägget utan att först klicka på annonser eftersom den inte går att klicka bort. Är det bara nåt som har drabbat min dator eller har andra problem med det också? Det är så trist att jag inte vill gå in och läsa några inlägg. Hoppas att dom försvinner på nåt sätt.

har inte haft en enda sådan annons på min dator... Det låter som om du fått in något i din dator.....

Finns jättebra tillägg till olika webbläsare som blockerar annonser, reklam och annat störigt som invaderar olika webbsidor.

har inte haft en enda sådan annons på min dator... Det låter som om du fått in något i din dator.....

Förmodligen inte.

Tror Gunnar höll på att greja i går morse för även jag hade de problemen i Chrome. Annonsen som ligger efter första inlägget "föll ner" o täckte mittendelen av inlägg 2 i samtliga trådar jag öppnade. När jag startade Chrome på dagen var det åtgärdat.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
526
Senast: cassiopeja
·
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
1 133
Senast: Lyan
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 880
Senast: Snurrfian
·
Bukefalos Är det någon mer som har reagerat på detta meddelande: "Vi använder cookies för att anpassa innehållet och annonserna till användarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 545
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka