Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här med "till rimligt pris" eller "ej fantasisummor". Ofta sett när någon söker dyra märkesprylar och gärna rätt specifikt vilken modell med.

Ok när man skriver "max X kronor" men det här andra slog mig precis för en stund sen när jag läste en annons där någon söker en Kingslandjacka "till rimligt pris". För mig känns det som ett fall av "jag vill ha en 3000-kronorsjacka men vill bara betala 500".
 
Citat från en köpesannons: "Den ska kunna hoppa en meter och högre Samt gärna hoppa lite om hästen i fråga tycker det är kul", "Vi rider för vår instruktör hopp tränare som är C tränare regelbunden. Vi rider varje vecka. Regelbunden träning för vår ordinarie hoppning."

Tror någon skulle behöva korrekturläsa sin annons för inget är särskilt logiskt :rofl:
 
Citat från en köpesannons: "Den ska kunna hoppa en meter och högre Samt gärna hoppa lite om hästen i fråga tycker det är kul", "Vi rider för vår instruktör hopp tränare som är C tränare regelbunden. Vi rider varje vecka. Regelbunden träning för vår ordinarie hoppning."

Tror någon skulle behöva korrekturläsa sin annons för inget är särskilt logiskt :rofl:
Läste oxå den och hela annonsen var jätterörig :O
 
Grön 7 åring till salu som ägaren köpte mars 2018, hästen var halt redan då:confused:
30 papp vill hon ha för den och verkar fortfarande vara halt. :confused:
Jag såg den också! Verkar mystiskt... Säljaren köpte den kanske billigt pga hältan men tröttnade och ville kränga vidare?
 
Jag såg den också! Verkar mystiskt... Säljaren köpte den kanske billigt pga hältan men tröttnade och ville kränga vidare?

Ja det var lite konstigt med all den långa texten först om hästen och sen i slutet nämna den är halt men blivit behandlad med laser(?) 7 gr..?
 
En häst som beskrivs som en läromästare i hoppning. Ingen tdb-länk, men jag hittade den och den visade sig ha blivit utesluten i ungefär varannan start under året. Visst, ibland kan det absolut bero på ryttarmissar, men det kändes lite väl mkt för att saluföra hästen som läromästare i hoppning när den blir utesluten i 1m klasser varannan start:confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
32 33 34
Svar
667
· Visningar
46 551
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 932
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 721
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
571
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp