Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
OK.
Inte privatannons och inte häst.

Men "Två upplevelser i en pastill" måste väl vara ett bottennapp när det gäller ett företag som sätter ut reklam/annons för sitt godis.
Menar då uppenbarligen inte att det är kul eller att det blivit underhållande formulerat utan just bara jättedålig annons. Som inte lockar till köp.
Eller?
 
OK.
Inte privatannons och inte häst.

Men "Två upplevelser i en pastill" måste väl vara ett bottennapp när det gäller ett företag som sätter ut reklam/annons för sitt godis.
Menar då uppenbarligen inte att det är kul eller att det blivit underhållande formulerat utan just bara jättedålig annons. Som inte lockar till köp.
Eller?
Va? Jag fattar inte? Av din förklaring tror jag man måste ha sett annonsen, det har jag inte gjort. Kan du utveckla?
 
Va? Jag fattar inte? Av din förklaring tror jag man måste ha sett annonsen, det har jag inte gjort. Kan du utveckla?

Tja.
Jag tycker att det är löjlig reklam för en karamell med "två upplevelser i samma pastill".

Men det är ju för att jag inte tycker att "upplevelse" är en adekvat beskrivning av vad jag vill ha av en karamell, i och för sig.
 
Tja.
Jag tycker att det är löjlig reklam för en karamell med "två upplevelser i samma pastill".

Men det är ju för att jag inte tycker att "upplevelse" är en adekvat beskrivning av vad jag vill ha av en karamell, i och för sig.
Ah, då är jag med. Men "smakupplevelser" är väl inget nytt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 907
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 969
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 776
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
587
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp