Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah, då är jag med. Men "smakupplevelser" är väl inget nytt?

Nej.

Och "upplevelser" som största reklam-ord är heller inget nytt. Däremot väldigt tjatigt.

Köp volvo (eller annat valfritt bilmärke) för att det är en sådan upplevelse.
Köp karameller - för du får två upplevelser (märk väl, upplevelser; inte smakupplevelser).
Köp en resa - upplevelse (visserligen sant).
Köp det ena eller det andra och få en upplevelse.

Men om man tänker vidare: köp en projekthäst och få ditt livs upplevelse som du aldrig kommer att glömma...
 
Just nu ligger det en annons på hastnet gällande ett föl. Korsning halvblod/tinker, mamman har full stam.

Till det facila priset av 250000kr.
Ett riktigt fynd!
Någon som är sugen på ett föl korsning tinker/halvblod? Endast 250 000.

Skulle tro att en extra nolla slunkit med, men det hade en cool färg så man vet aldrig :cautious:

Tvåa på bollen.
Nu är annonsen ändrad :p


På tal om den summan såg jag för ett tag sedan en Shirevalack till salu för 250.000. Grundutbildad och fin stam (enligt utsago).

De brukar kosta runt 70-90.000 annars, så detta måste ha varit en fantastisk häst utöver det vanliga. Alternativt har det varit en nolla för mycket och hästen egentligen var superbillig. :confused:
 
"korsning halvblod/travare och har därför lite passgång i sig"

Jo okej att en del travare har extra gångarter (min gamla t ex) men det lät lite kul :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 905
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 969
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 776
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
587
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp