Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hajade till när jag läste "tänkte sälja fostret som ska födas" osv.
Antingen kunde man köpa det för en viss summa på en gång eller betala handpenning nu och en högre summa vid födsel.
När fölet är fött ska man betala pass, veterinär, hovslagare osv.

Har aldrig sett en annons på ett foster tidigare.
Det finns embryoauktioner, så det är inget unikt sätt att sälja häst :)
 
Nån som känner sig sugen på att utöka sitt galleri med hästkonst?

Cirise hästen
Visa bifogad fil 21702
Samma konstnär, också en häst.
Skärmavbild 2018-11-20 kl. 18.59.13.png
 
Annons på facebook:
”Sista gången ute på annons” och flera gråtsmiley och hjärtan. Stammen på hästen är med, ett par halvtaskiga bilder och väldigt sparsamt med övrig info, rätt flummigt. Ingen ålder, inget pris, inte nån ort angiven och hästen är inte riden eller körd.

Det kom en kommentar om att ifall man gör en mer seriös annons med den infon som de flesta vill veta, så är hästen betydligt mer lättsåld. Jag håller med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 902
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 969
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 776
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
587
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp