Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väldigt vanligt, vissa skriver dessutom att vill man veta mer om det (var det ligger t.ex.) ska man PMa.
Ibland tänker jag att de som skriver sådana annonser vill ha fler FB vänner?

Det förekom redan på den tiden man betalade för att få in en annons i Ridsport. Jag har svårt att förstå att man inte är så tydlig som möjligt och talar om var det ligger redan i rubriken så att man fångar rätt perrsoners intresse.
 
Man vill få folk att flytta till andra sidan landet bara för stallet! :up::cautious:
Ibland (läs ofta!) vill jag flytta, för överallt utom området där jag bor, finns stallar med tittut för hästen. Finns inte i ett endaste stall i närheten, som innehar även övriga faciliteter vi är i behov utav.
:(
 
Jag är själv förtjust i varmblodstravarna,

men en 13-årig vbl-valack med tidigare (dock utläkt) gaffelbandsskada, troligen ganska svag i galoppen (det står att man jobbar på galopperna) för 23000kr?
Sadel ingår inte. Hästen ser ut att ridas på Pelham.
 
Jag är själv förtjust i varmblodstravarna,

men en 13-årig vbl-valack med tidigare (dock utläkt) gaffelbandsskada, troligen ganska svag i galoppen (det står att man jobbar på galopperna) för 23000kr?
Sadel ingår inte. Hästen ser ut att ridas på Pelham.
Kommer ut sånna annonser på travare då och då, man undrar om säljarna aldrig någonsin kollat andra annonser på just travares prisläge.
 
Älskar endel av sellpys annonser på tradera. 😎

VEM köper en begagnad äldre rykteskrapa för 100 kr frakt tillkommer också med dryga 50lappen.
Tex.
🙈

Endel saker är rena fyndet men uppenbarligen är det noll koll på prisbilderna, inte bara på hästsidan.
På samma tema: "Hovrengörare" 100 kr på Sellply. (En vanlig hovkrats, har knappast kostat 100 kr ens som ny :rofl:)
 
Kommer ut sånna annonser på travare då och då, man undrar om säljarna aldrig någonsin kollat andra annonser på just travares prisläge.
Eller hur.
Sedan finns det individer som är välutbildade och välridna, som absolut bör ligga i högre prisläge än de gör också.
Och det är sannolikt slumpen som avgör om en vbl-travare kan säljas för 5000kr eller 10000kr (tio är nog acceptabelt för många, för rätt individ) eller om den lånas ut på livstidsfoder.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 873
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 965
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 772
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
584
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp