Annonsera mera V

Status
Stängd för vidare inlägg.
En Hanoveranare som är utbildad PSG dressyr och 140 hoppning och som förutom dressyr, hoppning, allround och western även ligger under kategorin galopp 🙄

Samt en valack på 185 i mkh och som ”bär upp ryttaren väl”....
Jag ser ofta att folk angett Black som hästens färg. På bilden kan jag dock inte se någon black häst utan den är svart.
 
Jag ser ofta att folk angett Black som hästens färg. På bilden kan jag dock inte se någon black häst utan den är svart.
Just i denna annons så verkar den som skrivit annonsen använt sig av Googletranslate eller liknade översättningsprogram i annonstexten och rubriken. Så författaren har helt enkelt skrivit in färgen på engelska under den korta infon högst upp i brist på kunskap i svenska.
 
Just i denna annons så verkar den som skrivit annonsen använt sig av Googletranslate eller liknade översättningsprogram i annonstexten och rubriken. Så författaren har helt enkelt skrivit in färgen på engelska under den korta infon högst upp i brist på kunskap i svenska.
Det förekommer säkert, men många gånger så ser den beskrivande texten ut att vara skriven på svenska och inte på något annat språk som översatts.
 
Vill du ha en hund som ibland kissar på sig lite av glädje när husse kommer hem? Då är denna hund för dig.

Vaccinerad, avmaskad men inte chippad ännu. Det är en hane. 4 månader gammal.

Hela annonsen 😁
Men givetvis. En inkontinent hund har jag alltid önskat mig. Ras spelar ingen som helst roll, Chihuahua eller Grand Danois spelar ingen som helst roll. En hund blir vad man gör den till så de funkar säker till fågeljakt bägge två :idea: :D



(Nej jag är inte jägare ville bara vrida till det ett extra varv)
 
26822



Vilket klipp! :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
32 33 34
Svar
667
· Visningar
46 492
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 932
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag har letat efter en lämplig medryttare en tid nu. Verkar helt omöjligt. Då har jag ändå två välridna, normalvakna och helt...
Svar
16
· Visningar
1 720
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag har annonserat på fb om att jag söker jobb. Man brukar få konstiga svar. Ibland går det inte att få svar på frågor man har om jobbet...
Svar
2
· Visningar
571
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp