Bukefalos 28 år!

Annonsera mera VII

Svarar mig själv att det var det.

Älskar att han påstås ha ”presenterats presenterats för tandläkare, sjukgymnast och hovslagare”. Som den nioåriga valack de försöker låtsas att de har till salu kan man ju hoppas det 😄
Det behöver ju inte vara enbart positivt det där heller, det utesluter ju inte att hästen kunnat ha problem vid varje tillfälle de mötts (eller motsatsen) 😅
 
Det behöver ju inte vara enbart positivt det där heller, det utesluter ju inte att hästen kunnat ha problem vid varje tillfälle de mötts (eller motsatsen) 😅
Haha nej, det har du rätt i 😆 I rättvisans namn får jag dock erkänna att det var jag som råkade skriva dubbelt, så det kanske var mitt misstag som gav intrycket av att de presenterat och presenterat den stackars hästen utan framgång i nio år 😂
 
Haha nej, det har du rätt i 😆 I rättvisans namn får jag dock erkänna att det var jag som råkade skriva dubbelt, så det kanske var mitt misstag som gav intrycket av att de presenterat och presenterat den stackars hästen utan framgång i nio år 😂
Kanske inte så fantastisk trots allt :angel:
 
Annons som nämner att hen kan vara svår att nå på telefon så man kan skicka sms, kan inte annat än instämma att hen är jättesvårnådd då hen inte har inkluderat ett telefonnummer i sin annons :laugh:
Irriterande!
Jag har letat torrhö som en tok här under våren. Hittade en annons där en hyfsat nära annonserade att hen sålde torrhö. I annonsen stod det ”endast kontakt via telefon” men inget telefonnummer fanns i annonsen.
Skrev via meddelandetjänsten att jag är intresserad av höet men att jag inte hittar något telefonnummer och bad om att få numret. Meddelandet blev läst men fick inget svar, skrev två gånger dessutom. Sjukt irriterande då det var galet svårt att få tag i ett vettigt hö!
 
Irriterande!
Jag har letat torrhö som en tok här under våren. Hittade en annons där en hyfsat nära annonserade att hen sålde torrhö. I annonsen stod det ”endast kontakt via telefon” men inget telefonnummer fanns i annonsen.
Skrev via meddelandetjänsten att jag är intresserad av höet men att jag inte hittar något telefonnummer och bad om att få numret. Meddelandet blev läst men fick inget svar, skrev två gånger dessutom. Sjukt irriterande då det var galet svårt att få tag i ett vettigt hö!
Sjukt less man blir! En del kanske glömmer inkludera men det är nästan så man undrar om vissa tror deras telefonnummer syns om de har verifierat sitt konto med telefonnummer, och inte förstår att andra inte kan se numret på så vis.
 
Rubriken "Iceland Shetland Pony" O_o
Namnet står med och hästen finns i WorldFengur där både stam, färg och land stämmer. Ägare stämmer inte. Men varför nämna Shetlandsponny när det helt uppenbarligen är en islandsfödd islänning? :confused:
 
Rubriken "Iceland Shetland Pony" O_o
Namnet står med och hästen finns i WorldFengur där både stam, färg och land stämmer. Ägare stämmer inte. Men varför nämna Shetlandsponny när det helt uppenbarligen är en islandsfödd islänning? :confused:
Heter den Shetland? Eller kommer är det en islandshäst från shetlandsöarna? :angel:
 
Annons ute på liten söt ponny (konik tror jag det var), nu uppdaterad med uthyres under sommaren för att hästmarknaden verkar stå stilla! Hade den stått i närheten och varit lite större (133 cm känns lite för litet för en vuxen) hade den fått komma som sällskap till min!
 
Nu hittade jag en hingstannons där man försöker lura folk med att hingsten kan ha färganlag som den inte har. Man skriver "bär på intressanta färger och kan eventuellt lämna både skäck, isabell och bork (senaste avkomman)". Enligt Blå Basen är hingsten fux och alltså kan den inte ha anlag för vare sig gult eller skäck eftersom den själv inte har den färgen.
Jag tycker att det är fult att försöka locka de som inte vet hur olika färger nedärvs. Den borkfärgade avkomman hade givetvis en gul mamma, de andra reggade avkommorna är bruna och fuxar.
 

Liknande trådar

Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
349
Senast: Tokyo
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
38 39 40
Svar
780
· Visningar
58 235
Senast: co-SMAD4
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
2 123
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 615
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp