Annonsera mera VII

Kan inte var den enda som stör mig på de som annonserar med flera filmer som alla är samma film! Hästnet har ganska långa reklamsnuttar ibland man måste förbi först så när det sen visar sig vara samma film som är uppladdad flera gånger är det så irriterande!

Dubbelt upp när det är en film filmad från hästryggen så en film på hästens guppande öron.
 
Kan inte var den enda som stör mig på de som annonserar med flera filmer som alla är samma film! Hästnet har ganska långa reklamsnuttar ibland man måste förbi först så när det sen visar sig vara samma film som är uppladdad flera gånger är det så irriterande!

Dubbelt upp när det är en film filmad från hästryggen så en film på hästens guppande öron.
Eller när man får kolla på 2 minuter reklam för en 5 sekunder film med det eller typ skritt. Eller att språng hoppning 3sek. Tacka vet jag youtubelänkar 😂
 
Hittade en annons på ett ordinärt polskt sto, 13 år, där priset förvisso var utskrivet. Inga särskilda meriter.

200 000 kronor.

Men det skall väl finnas undantag nu när priserna verkar ha gått ned.
 
Kan inte var den enda som stör mig på de som annonserar med flera filmer som alla är samma film! Hästnet har ganska långa reklamsnuttar ibland man måste förbi först så när det sen visar sig vara samma film som är uppladdad flera gånger är det så irriterande!

Dubbelt upp när det är en film filmad från hästryggen så en film på hästens guppande öron.
Jag har slutat kolla på filmer om det inte är något väldigt intressant. Helt hopplöst med all reklam.
 
Jag har aldrig behövt se reklam på hästnetvideor, och jag har ändå kollat väldigt många de senaste åren 😲
Jag har slutat kolla på filmer om det inte är något väldigt intressant. Helt hopplöst med all reklam.
Men va @Kristall10 🙈 du får aldrig uppdatera din telefon.

@Bee jag också. Kollar bara i undantagsfall, ibland kan man ju ha tur att det är typ 5 sekunder o de är ok. Men de va en lååång period reklam för nått med Johanna Lassnack och de va seriöst typ 1 minut o 20 sekunder och gick inte att hoppa över. Och de va VARJE film. Då slutade jag kolla. Gick ju inte 😆
 
Men va @Kristall10 🙈 du får aldrig uppdatera din telefon.

@Bee jag också. Kollar bara i undantagsfall, ibland kan man ju ha tur att det är typ 5 sekunder o de är ok. Men de va en lååång period reklam för nått med Johanna Lassnack och de va seriöst typ 1 minut o 20 sekunder och gick inte att hoppa över. Och de va VARJE film. Då slutade jag kolla. Gick ju inte 😆
Jag uppdaterade den för typ en månad sedan och det blev ingen reklam då heller 😅
 
Plötsligt dyker annons på hästar i Litauen upp ifrån en säljare i Sverige. Minst tre stycken som har legat ute från en litausk säljare har nu fått en svensk säljare (men hästarna står i Litauen). Och helt plötsligt har de blivit fantastiskt mycket bättre!

Tips! Är man intresserad så köp direkt från säljaren i litauen! Hon har dessutom lägre pris på samma hästar och det är hon som faktiskt rider dem på filmerna.
 
Plötsligt dyker annons på hästar i Litauen upp ifrån en säljare i Sverige. Minst tre stycken som har legat ute från en litausk säljare har nu fått en svensk säljare (men hästarna står i Litauen). Och helt plötsligt har de blivit fantastiskt mycket bättre!

Tips! Är man intresserad så köp direkt från säljaren i litauen! Hon har dessutom lägre pris på samma hästar och det är hon som faktiskt rider dem på filmerna.
Jag misstänker att den svenska säljaren agerar förmedlare för att öka chanserna till försäljning och det nya högre priset är originalpriset + provision till den svenska förmedlaren. Många drar sig nog för att köpa import om man måste kommunicera med en säljare som inte kan svenska. Om ens skolengelska är lite knagglig kan det vara läskigt att skriva på ett kontrakt på engelska när man inte förstår 100% av varje stavelse i det.
 
Jag misstänker att den svenska säljaren agerar förmedlare för att öka chanserna till försäljning och det nya högre priset är originalpriset + provision till den svenska förmedlaren. Många drar sig nog för att köpa import om man måste kommunicera med en säljare som inte kan svenska. Om ens skolengelska är lite knagglig kan det vara läskigt att skriva på ett kontrakt på engelska när man inte förstår 100% av varje stavelse i det.
Jag köpte en häst av henne utan att behöva prata i telefon (jo, ett samtal som min bank krävde att jag gjorde för att säkerställa att kontonr jag fått via Mail var korrekt). Jag fick känslan av att hon var mer ärlig och seriös än den svenska förmedlaren. De har en fin trakehner ute för bara 3500 euro plus transport. Eller om man köper via svenska förmedlaren 41000 plus transport. Men, vis av mina erfarenheter skulle inte jag köpa så igen!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
32 33 34
Svar
667
· Visningar
46 588
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 932
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 362
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
295
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp