Annonsera mera VII

Sto som säljs som bl.a. avelssto. För det första är stammen helt fel skriven. Sen har stoet en ”annorlunda” stam som passar till både halvblod och ponnyavel, överben som är utrett på klinik och inte påverkar men tänker att ngt måste ha påverkat henne om hon är utredd på klinik? Stoet har även hovbroskförbening, kan inte stå uppbunden och inte lätt att lasta, gått en 90 cm för flera år sedan. Men hey, återigen den har ju en livmoder 🤷‍♀️🙄
 
Tycker man ser såna annonser titt som tätt, och ofta står det inte ens toppstam utan bara att hon skulle bli en bra mamma för att hon är så snäll, typ. Och så en suddig bild i någon konstig vinkel där hästen står i hagen eller i en mörk box.
Ja det är otroligt. 🫣 men jag blir lika natt varje gång.
 
Under rubriken avel;
Lånar ut mitt sto för betäckning.
Vänligen hör av dig för mer info.

Tre bilder, en på stort avstånd med ett bandage runt ett ben, två i märkliga vinklar som bara förmedlar färgen på hästen.

Ingen ras och ingen stam. Jag tror att det behövs lite mer info än så för att lyckas locka någon spekulant.
 
Egentligen inte en annons men jag tittade på Google Street View på ett stall och dess hagar och Google hade inte bara maskerat människor som syntes med en suddig prick över ansiktet, det hade de också gjort på hästarnas ansikten :laugh: Helt rätt, hästarna har också rätt till sin personliga integritet :D
 
En annons med en häst. Det här är första och andra bilden i annonsen:
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20220712-182235_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220712-182235_Samsung Internet.jpg
    118,1 KB · Visningar: 249

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 892
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 967
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 446
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
371
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp