Annonsera mera VII

Eller hur 😂
Lika folk som söker avelsston. SĂ„ frĂ„gar nĂ„n mer specifikt? Och fĂ„r till svar att man Ă€r öppen för förslag. Ja jo, sĂ„ kan det ju vara. Men man borde vĂ€l ha nĂ„n aning om vad för typ av hĂ€st. Eller kanske handlar det bara om prisklassen đŸ™„đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž
Det rĂ€cker med en livmoder enligt vissa 😉
 
Kommentar överflödig:
Screenshot_20220714-103906_Samsung Internet.jpg
 
En annonsör har anvÀnt sig av funktionen profilbeskrivning pÄ HÀstnet och skrivit att........ han Àr en vanlig person bara lite ful. Och att han inte Àr feg men att nÀr det blir konflikter blir hans ansikte vitt, han börjar stamma och kroppen skakar kraftigt.
Vet inte hur det Àr relevant? Han har ocksÄ lagt upp bilder pÄ sig sjÀlv i annonser för det han sÀljer/hyr ut.
Tinder finns vÀl kvar?
 
En annonsör har anvÀnt sig av funktionen profilbeskrivning pÄ HÀstnet och skrivit att........ han Àr en vanlig person bara lite ful. Och att han inte Àr feg men att nÀr det blir konflikter blir hans ansikte vitt, han börjar stamma och kroppen skakar kraftigt.
Vet inte hur det Àr relevant? Han har ocksÄ lagt upp bilder pÄ sig sjÀlv i annonser för det han sÀljer/hyr ut.
Tinder finns vÀl kvar?
Haha men va? Är det mĂ€nniskans ansikte som blir vitt?
 

Liknande trÄdar

Övr. Hund Men hur tĂ€nkte man hĂ€r? Jag tycker inte att det Ă€r schysst att annonsera ut en 13 Ă„r gammal hund! Men jag kanske tĂ€nker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
50 718
HÀstmÀnniskan Och i sÄ fall var nÄgonstans Àr det bÀst att annonsera? :) Det Àr sex Är sedan jag hade medryttarhÀst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
1 958
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik UpptÀckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera sÀljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 433
Senast: MiniLi
·
KlĂ€der & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag pĂ„, och kan nog bli mer. đŸ€­ MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare klĂ€der ha pĂ„ mig...
Svar
4
· Visningar
353
Senast: Trott
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp