Anslutning till Breeders/championat för 6-åring

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Hrdina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 093
H

Hrdina

Funderingar på att mitt 7-årig fölsto ska kvala breeders och championatet, hur ansluter jag henne och vad kostar det? Vad är kraven? Det gäller hoppning, vilka klasser och hur många nollor?

Sv: Anslutning till Breeders/championat för 6-åring

Tack. Kollade lite snabbt men stämmer det att man har så många starter man vill på sig att prestera 0 felsrundorna? Hade för mig att man bara har ett visst antal starter på sig... men det kanske var på hedenhös det var så...

Läste lite till, är det även i är för breeders att det är speciella kvaltävlingar man ska kvala på?

Du kan kvala i alla 1.30 på regional eller nationell nivå.

Till Breeders har du inga bestämmda antal gånger som du måste kvala på, det är bara Scandinavien open i Falsterbo.

Ok, och vad gäller för scandinavian open? När, hur, kval? Jag verkar inte helt uppdaterad på alla årgångstävlingar...

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 247
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 487
Senast: Edla
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna... 18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 970
Avel Poängbedömning och Testryttare i finalen för 5-åriga hopphästar, poängbedömning även för 6-åriga fälttävlanshästar och möjlighet till...
Svar
8
· Visningar
1 739
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka