Wild Kids (ulvlek)

Grejen är ju att jag hade gjort så som god, och jag tyckte ditt siarinlägg var tydligt och jag gjorde så en lek nyligen när jag följde fio. Så det var lite suck, nu måste jag haka på. Och så blir jag lynchad?! Tycker fortfarande det var konstigt 😅
Ja, jag fattade inte vad som hände, blev ju bara mer övertygad om att du var spion, å så var du inte det...
 
Grejen är ju att jag hade gjort så som god, och jag tyckte ditt siarinlägg var tydligt och jag gjorde så en lek nyligen när jag följde fio. Så det var lite suck, nu måste jag haka på. Och så blir jag lynchad?! Tycker fortfarande det var konstigt 😅
Haha jag fattade inte heller det! Jag tyckte ju också det var ett jättetydligt siarinlägg, ville dock inte haka på direkt för att få ett drev och inte kunna utläsa nåt av röstningen. Men hade jag varit inne innan DL och sett rösterna på dig hade jag ändrat min röst till glömmerallt, precis som jag skrev, och antagligen godförklarat dig på köpet. :rofl:
 
Tackar alla deltagare och mina LL-kompisar för rolig och lärorik lek! :love: Kändes väldigt skönt att inte vara ensam LL, det var mycket mer att tänka på än jag trodde. Också väldigt intressant att sitta på facit och se hur folk resonerade i tråden!
 
Haha! Jag funderade faktiskt en sväng på om du var siare och därför protesterade mot BSF, i och med att du plockade Mirtai som troll efter första natten :D

Ne, som bybo (eller vanlig ulv) tycker jag det är min plikt att leda bort sådana misstankar från de som ha specialroller, hellre att jag åker i en lynch eller käk, liksom än en specialroll. Mirtai hade jag även på tapeten i dag, men var ju tvungen försöka hitta på något för att få bort misstankarna från BSF
 
Senast ändrad:
Nä, jag var såå oskyldig! 😊
Var ju skitlätt att spela troll, kan leta onda som vanligt samtidigt som man slipper vara nervös över att rösta fel. :rofl: Avslappnat och bra. Vad var det som gjorde att du tog mig som troll?
Jag är varken Q eller Cirkus.

Du kändes lite avvaktande idag. Du ifrågasatte mest utan att riktigt komma med något eget. Iallafall tidigare idag. Vid lynchen så hängde inte jag med helt.
 
JO!
Herregud, vad GÖR jag med den infon nu liksom?
Jag panikade och googlade 'Bukefalos ulvlek' och 'hur fan gör en siarlärling'
Fick inga bra träffar....

Skämt åsido.

Men BSF kunde väl ändå hintat lite mer :grin: Du satte griller i huvudet på mej också, alla ni kan ju lura vem som helst liksom..
Och ändå röstade du på mig? Trots att jag t.o.m pekade ut siarinlägget? 🤣
 
Jag är varken Q eller Cirkus.

Du kändes lite avvaktande idag. Du ifrågasatte mest utan att riktigt komma med något eget. Iallafall tidigare idag. Vid lynchen så hängde inte jag med helt.
Haha och jag som tyckte jag kom med mest teorier idag :rofl: Plockade ju TVÅ ulvar till och med!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
863
· Visningar
9 914
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 847
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 752
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp