Bukefalos 28 år!

Ansöka föräldrapenning

BernT

Trådstartare
Tänkte för en gångs skull vara ute i god tid och fylla i ansökan om föräldrapenning nu. Men på sista sidan ska man fylla i hur många procent man arbetar. Menar de innan man blev gravid eller menar de under föräldraledigheten? Jag har ingen bestämd procent som jag arbetar/arbetat under det har skilt sig massor från månad till månad typ allt från 50-200%.
De har ju redan fastställt min sgi så varför måste jag fylla i arbetstids%?
 
Tänkte för en gångs skull vara ute i god tid och fylla i ansökan om föräldrapenning nu. Men på sista sidan ska man fylla i hur många procent man arbetar. Menar de innan man blev gravid eller menar de under föräldraledigheten? Jag har ingen bestämd procent som jag arbetar/arbetat under det har skilt sig massor från månad till månad typ allt från 50-200%.
De har ju redan fastställt min sgi så varför måste jag fylla i arbetstids%?
De man jobbade innan fl.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 434
Senast: Manji
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 862
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Anonymt konto, vet någon vem jag är så ber jag er att hålla det för er själva. Jag har varit sjukskriven på heltid i fyra veckor p.g.a...
Svar
3
· Visningar
1 838
Senast: mumin
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 718
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Barmarksdrag/canicross
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp