Anti rynk produkter.

steril

Trådstartare
Vill prova ngt nytt utan att sätta laser eller kniven i huden. Det finns ju inga mirakelcremer. Men det sägs att det finns cremer som stramar upp. Jag är ute efter ögonprodukter först och främst. Det finns en hel uppsjö av dessa. Men vilka ger resultat?
 
Sv: Anti rynk produkter.

Jag tror på ansiktsyoga och mycket fukt. Det till en sund livsstil med god sömn och hälsosam mat och sist men inte minst - akta dig för att få sol i ansiktet!
 
Sv: Anti rynk produkter.

Jag tycker Jabu’she hjälper huden. Inte så att rynkorna mirakulöst försvinner, men min hud har faktiskt blivit finare. Och det märks om jag blir snål och hoppar över inköp, på en vecka ser huden torr och tråkig ut.

Mer att läsa finns på http://jabushe.se
 
Sv: Anti rynk produkter.

Håller med till fullo med fukt, sömn, motion. Tyvärr så har jag varit en soldyrkare. Så nu vill jag hitta rätt produkter.
 
Sv: Anti rynk produkter.

Kanebo, Boots, Clinique, La Perla tycker jag är bra märken. La Perla är dock extremt dyrt...
 
Sv: Anti rynk produkter.

Gillar också Jabushe.Men just ögoncremen fick jag ett utslag av så den törs jag inte använda mer,har väldigt känslig hud kring ögonen.Men ansiktskrämen är jag nöjd med :)
 
Sv: Anti rynk produkter.

Man får ju lite fundera kring vad man vill ha för effekt av såna här krämer. Långsiktig eller kortverkande?

Jag använder solskydd och Boots no 7 serum Intense Protect and Perfect som långsiktig åtgärd.
Solskyddet tror jag alla vet varför. Boots serum använder jag för att förhindra framtida rynkor och ngt förbättra hudens nuvarande struktur. Jag tror den påverkar kollagenet på något vis. Det blev ett jäkla hallå om den då den kom för ett par år sedan. Det är den enda krämen som haft någon bevisad effekt vid oberoende studier. Inte bara "oberoende studier vid superkänt ställe i Sweitch", utan riktiga oberoende studier. Därav alla skriverier och att folk köade och köpte upp hela lagrena etc.
Man kan ju ta det med en stor nypa salt, som alltid.
Men jag och de jag känner som använder den upplever att den verkar funka för de flesta av oss.
Jag kanske hade haft bra hud iaf. Vad vet jag? Men oavsett ser jag ju yngre ut än de år jag är iaf.
De har ögonserum med. Men jag använder vanliga Intense-serumet runt ögonen. Tycker det funkar bra.

Ett serum behöver kompletteras med fuktkräm. Jag använder a-vitaminkräm från hälsokost. Superbillig och jäkligt bra!
Dock måste jag till de torrare partierna också ha Dermalogicas Moisture Balance över. Nån av krämerna för sig funkar inte lika bra. Tillsammans blir det perfekt!

De andra riktiga antirynk-dagkrämer och nattkrämer som finns innehåller de flesta smått allergena partiklar som man svullnar upp lite av. Då fylls rynkorna ut lite.
Det behöver väl inte vara dåligt(om man inte är allergisk, som jag och får utslag). Men det är quickfixes.

Om jag orkar drar jag på lite ansiktsmask ibland, fuktmask. För att få mindre nytt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 407
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 155
Senast: mars
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 506
Senast: Whoever
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 163
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2023 -den andra
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp