Äntligen! Let´s dance

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Korven
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 129
Sv: Äntligen! Let´s dance

Jag läste först en artikel om Jennifer Åkerman om att hennes stackars syster skulle bli tvungen att föda utan lillesyrran (Jennifer) pga hennes medverkan i Let's Dance då undrade jag i mitt stilla sinne hur kunde Aftonblaskan så säkert veta att Jennifer inte skulle åka ut....så jag fnissade lite i mjugg åt att hon faktiskt åkte ut som första person. Då kan hon vara med på syrrans förlossning. Så gulligt. Tror någon att Aftonsnaskan kommer att skriva om detta med förlossning nu när det är en icke-nyhet ?

Sv: Äntligen! Let´s dance

Ja jag är bänkad! :D

Jag håller på Oscar, tycker han år såååå fantastiskt duktig!!!

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 431
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 244
Senast: sardellen
·
R
Kropp & Själ Jag är lite nyfiken på hur det ser ut runt om i landet, då jag själv upplevt att den vård man erbjuds kan variera väldigt beroende på... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 254
Senast: corzette
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 036

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?

Hästrelaterat

Tillbaka