Använda snabbsvar?

LinnéaL

Trådstartare
När jag sitter vid datorn hemma och klickar på snabbsvarsikonen hamnar jag först i "snabbsvars-rutan", men sedan börjar datorn leva ett eget liv och flyttar mig till "citerade-rutan", utan att jag ber den. :confused: När jag sitter vid jobbdatorn kan jag skriva hela meddelandet i snabbsvarsrutan och posta det utan att bli förflyttad. Jag gillar snabbsvarsfunktionen bättre - har jag någon inställning fel på hemdatorn eller varför blir jag förflyttad?

Gunnar, nya Buke är superbra! :bow:
 
Sv: Använda snabbsvar?

Jag vet tyvärr inte vad detta kan bero på, har du provat att logga ut och logga in igen så att dina cookies rensas.
Hörde om en till med samma? problem.
 
Sv: Använda snabbsvar?

LinnéaL skrev:
När jag sitter vid datorn hemma och klickar på snabbsvarsikonen hamnar jag först i "snabbsvars-rutan", men sedan börjar datorn leva ett eget liv och flyttar mig till "citerade-rutan", utan att jag ber den. :confused: När jag sitter vid jobbdatorn kan jag skriva hela meddelandet i snabbsvarsrutan och posta det utan att bli förflyttad. Jag gillar snabbsvarsfunktionen bättre - har jag någon inställning fel på hemdatorn eller varför blir jag förflyttad?

Gunnar, nya Buke är superbra! :bow:

Jag har upptäckt att det ibland händer konstigheter om man klickar på någonting innan hela sidan laddats in. Jag provade just att klicka på snabbsvarsknappen innan hela sidan laddats, och kom då direkt till den avancerade redigeringen. :crazy:

Kanske kan det vara något liknande du råkat ut för? Du kanske har långsammare internetuppkoppling hemma än vad du har på jobbet?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden, moderator får gärna flytta om den har hamnat fel. Lyssnade på Söndagsinterjun...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 304
Senast: Trasten
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 199
Senast: Karamello30
·
Äldre Snart 36 år gammal finner jag mig plötsligt stående utan varken jobb, häst eller man. Mitt liv är ett helt oskrivet blad och det är med...
2
Svar
36
· Visningar
2 943
Senast: Tranan
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 569
Senast: Loons
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp