Användbara ettårspresenter?

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

Heira

Sitter här och försöker skriva en önskelista åt tösen men det går tröögt. Vill inte att hon ska bli överöst av leksaker utan hoppas att släkten kan köpa lite mer användbara saker till henne, det gäller ju att passa på när hon fortfarande inte bryr sig om vad hon får. ;)

Har ni några bra tips? Och gärna på lite orginella barngrejer. :)
 
Sv: Användbara ettårspresenter?

Det här är jättesvårt!!

Vi satt och funderade precis som du men kom fram till att alla fick ge Theo precis vad dom ville!

Det bästa (enligt oss föräldrar :o ) var att han fick både bospar och fondspar med en engångsumma insatt på sin födelsedag och sedan ett par hundralappar varje månad :) Detta stog mor och farföräldrarna för och det är ju ingenting man direkt BER OM ;)

I övrigt fick han mkt byggklossar i olika storlekar som han kommer ha mkt användning för.

Det jag tyckte var kul va en jättegullig mätsticka man sätter på väggen för att kolla hur lång han är! Den sträcker sig upp til 150 cm så nog kommer han kunna mäta sig ett tag!!

Kläder fick vi också och det går ju alltid åt! Det som är bra är ju att dom som sagt inte riktigt är med på VAD dom får...själva grejjen är ju bara att få öppna paketen! :D
Theo började öppna nästa paket såfort han fått av pappret på´det första...han utbrast ett "ohoooo!" varje gång han såg ngt i paketen men mer var det inte :o

Orginella barngrejjer är svååårt :crazy:
 
Sv: Användbara ettårspresenter?

Det beror lite på hur ni bor och vad ni har sen förut, och vad ni gör på fritiden... ;)
Men ialla fall här är några tips om rejäla saker som håller länge, ev kanske flera får gå ihop...
En rejäl gungställning
Rutschkana
Sandlåda
Flytväst, elin fick en när hon fyllde ett och den har vi använt mycket!
Klossar i i olika storlekar
Duplo används i många år!
Växa säng om ni inte har det
Och som sagt, Bospar, fonder och dyl är ju alltid bra!
 
Sv: Användbara ettårspresenter?

Presentkort på skor och en liten rolig grej till barnet. En lagom kompromiss.
 
Sv: Användbara ettårspresenter?

Tack för tipset om Rutschkana!! :bump:

Perfekt att ha på tomten ju!!
 
Sv: Användbara ettårspresenter?

Min brorson fick av oss en fleecfilt med roligt mönster bra att ha när de sover ute i vagnen elle bara att mysa med. Han fick även en tuff fodrad jeansjacka ärvd efter smabons son och ett sett med tröja och shorts med Nemo på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 909
Senast: cirkus
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 182
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
774
Senast: Rosett
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 061
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp