Bukefalos 28 år!

App för utgifter

Lyan

Trådstartare
Någon som vet om det finns någon app där man kan ha flera ”kassaböcker” i samma app? Jag har Mina utgifter nu och är jättenöjd förutom att jag hade behövt ha 2-3 parallella kassaböcker. Har letat som en tok men många appar dyker ju bara upp om man har helt rätt namn.
Att den kostar en engångssumma går bra men ingen månadskostnad
 
På vilket sätt vill du att den ska ha stöd för flera kassaböcker? Är det separata konton, eller behöver du kunna editera mellan olika böcker kopplade till samma konton och kort?
 
På vilket sätt vill du att den ska ha stöd för flera kassaböcker? Är det separata konton, eller behöver du kunna editera mellan olika böcker kopplade till samma konton och kort?
Jag vill kunna dela in inkomster och utgifter på olika sätt för att få bättre överblick på olika saker. Jag har inte den kopplad till något konto eller kort utan den är enbart en kassabok där man själv lägger in alla poster
 
@Lyan, har du provat Tink? I så fall, vad saknar du för funktion där?

Eller, om du själv lägger in saker, varför använder du inte Excel så att du kan köra pivot-tabeller med vilka egenskaper du vill exakt?
 
@Lyan, har du provat Tink? I så fall, vad saknar du för funktion där?

Eller, om du själv lägger in saker, varför använder du inte Excel så att du kan köra pivot-tabeller med vilka egenskaper du vill exakt?
Jag kan inte hitta någon app som heter Tink

Jag tror att jag är för korkad och fattig för excell 😕
 
Tink finns inte längre

Nä, men det var ju bara några månader sen den gick i graven så jag tänkte att det kanske var en ersättare som efterfrågades...

Jag kan inte hitta någon app som heter Tink

Jag tror att jag är för korkad och fattig för excell 😕

Tink finns tyvärr inte längre, men den har varit extremt spridd och det är den jag har använt på det sätt som jag uppfattar att du frågar efter, så jag tänkte att det var ett bra utgångsläge för en behovsanalys.

Alla smartphones har någon form av excel-liknande kalkylprogram, annars finns gratisversioner inbakat i tex google-paketet.

Kan du beskriva lite mer utförligt exakt vad det är du vill göra, så blir det lättare? För mig är det svårt att komma på vad man skulle vilja göra som inte en enkel bokföringsapp duger till men där ett kalkylprogram är för avancerat.
 
Vad är det för telefon/platta/dator du vill använda appen på?
På Samsung finns denna https://play.google.com/store/apps/details?id=com.blodhgard.easybudget .
Gamla iPhone SE
Nä, men det var ju bara några månader sen den gick i graven så jag tänkte att det kanske var en ersättare som efterfrågades...



Tink finns tyvärr inte längre, men den har varit extremt spridd och det är den jag har använt på det sätt som jag uppfattar att du frågar efter, så jag tänkte att det var ett bra utgångsläge för en behovsanalys.

Alla smartphones har någon form av excel-liknande kalkylprogram, annars finns gratisversioner inbakat i tex google-paketet.

Kan du beskriva lite mer utförligt exakt vad det är du vill göra, så blir det lättare? För mig är det svårt att komma på vad man skulle vilja göra som inte en enkel bokföringsapp duger till men där ett kalkylprogram är för avancerat.
Jag använder Mina utgifter idag.

Jag kan inte hitta något sådant program på min telefon och jag har varken excel eller google paketet.

Jag vill kunna använda samma app för att göra flera kassaböcker. Tänk att det är tex tre personer som vill ha varsin egen kassabok men i samma telefon.
Jag är på riktigt STENKORKAD när det kommer till teknik så allt som är mer avancerat än det allra lättaste blir för svårt
 
Gamla iPhone SE

Jag använder Mina utgifter idag.

Jag kan inte hitta något sådant program på min telefon och jag har varken excel eller google paketet.

Jag vill kunna använda samma app för att göra flera kassaböcker. Tänk att det är tex tre personer som vill ha varsin egen kassabok men i samma telefon.
Jag är på riktigt STENKORKAD när det kommer till teknik så allt som är mer avancerat än det allra lättaste blir för svårt

Aha, ja då hjälper det ju inte att det finns både excel förinstallerat och jag kan mängder av bokföringsappar till min Samsung. 😅 Ska plocka fram iphonen och kolla vad som finns där...
 
Aha, ja då hjälper det ju inte att det finns både excel förinstallerat och jag kan mängder av bokföringsappar till min Samsung. 😅 Ska plocka fram iphonen och kolla vad som finns där...
Tack! Det hade varit jättesnällt om du kollat 😍 Jag är som sagt stenkorkad på teknik och min google fu suger 😅
 

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
248
Senast: Badger
·
Tjatter Jag har länge(!) velat lära mig några olika språk. I dagsläget kan jag bara svenska och engelska ordentligt. Nu finns det ju till synes...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Det här dyker upp med jämna mellanrum på forumet. Vi är flera som har eller har haft fobier, både vanliga och ovanliga. Så, har du en...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
9 742
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 691
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp