AQHA World Show 2007

Sv: AQHA World Show 2007

verkar vara paus bild just nu...

Pga jobbets sega dator missa jag showmanshipen idag.. :mad:

Meeeeeeeeeeeeeeen!

Varför får jag det inte att funka för? :mad:

Nån som minns hur man gör för att se genom Media player?

Pleasure drivingen ska börja nu!!!!:banana:

Synd bara att de är så struligt i år med deras uppkoppling eller vad de nu kan va..

Krävs det att du måste ha nått program kanske?.. vore konstigt för jag har typ inga program på min dator men de funkar endå.. (ganska bra i vart fall...)

Krävs det att du måste ha nått program kanske?.. vore konstigt för jag har typ inga program på min dator men de funkar endå.. (ganska bra i vart fall...)

Jag har idag haft problem att se via webläsaren, men det funkade igår.

Det jag är ute efter är att titta via MediaPlayer, alltså programmet, så att jag får större bild och dessutom kan flytta bilden bättre.
Det verkar löst nu, om det är pausbilden jag ser.

troligtvis pausbild.. jag får inte heller fram nått mer än att de står att de har problem.. trist.. hade velat se pleasure drivningen..:(

JÄKLAR vad liten en tjej såg ut att vara bredvid en enorm häst! :eek: (i reklamen)

Nu visar de kossor. Skulle det inte vara Pleasure nu?

Senast ändrad:

Kom på att pleasuren nog redan hunnit gå. Eftersom det strulat med sändningarna i en timme. *suck*

:banana: Vad intressant Showmanshipen var! Duktiga ekipage!

Snart är det dags för Halter-finalerna! :bump:

Liknande trådar

Western En av quartervärldens största superstjärnor har halvpensionerats... Harley D Zip gjorde sin sista tävling i Openklasserna med Jason...
Svar
5
· Visningar
1 369
Senast: Tussemaja
·
Western Tänkte bara tipsa om det här; http://www.aqha.com/showing/shows/worldshow/livefeed.html För alla oss som vill se BRA ridning men inte...
Svar
4
· Visningar
1 035
Senast: maja_70
·
W
Western Nu har den börjat!! :) Showen går i Oklahoma City State Fair Park den 4-18 november. AQHA World Championship Show Be sure not... 23 24 25
Svar
485
· Visningar
22 386
Senast: westerntjej
·
A
Western http://ca.youtube.com/watch?v=B39vqtB02dM&feature=related Föra årets World Championship i Pleasure. Good Music, Keith Urban It Takes...
Svar
11
· Visningar
1 422
Senast: Elanor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka