stjarnhimmel
Trådstartare
Charmigaste ikväll.- en servitör som tappade mat på en gästs rygg. Hans min var fantastisk när han torkade av lite på gästens rygg och jag kunde inte låta bli att känna med honom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är djupt fascinerad av Sara Danius klänning! Första reaktionen var en inre monolog fula ord, vad ÄR det? Finns det en människa under, eller kanske flera?
Jag gillar färgerna, men klarar inte av den rödluviga regnponchon...
MEN när jag såg att det (såklart!) var just Danius så började hjärnan knåda om den där skapelsen till att jooo men äääär den inte liiiiite cool ändå.... Framförallt för att det känns som ett helt underbart långfinger till delar av svenska akademien i synnerhet, och det massiva svartvita gubbväldet i allmänhet!
(Hade Silvia burit den hade jag nog tänkt demens, eller väldigt dålig syn, om jag ska vara helt ärlig. Mitt fashion sense är inte så trimmat, minst sagt),
@Yossarian - jag dör! Hur många år sedan var det vi "sågs" sist?? Eller är du en ny Yossarian?
Hon är cool och sticker ut! Som en jättestor jordgubbe mitt bland alla prinsessklänningar!![]()
Jag gillade historian bakom Alice Bah Kunkes klänning!Jag är förundrad över att media sitter och kollar om någon har haft samma klänning tidigare. Varför är det så intressant att klänningen bars vid ett tidigare tillfälle?
Jag gillade historian bakom Alice Bah Kunkes klänning!
Här står om Vadimas som tappade en bit selleri på professorn... Jag kan inte låta bli att bli tycka det var lite kul..Charmigaste ikväll.- en servitör som tappade mat på en gästs rygg. Hans min var fantastisk när han torkade av lite på gästens rygg och jag kunde inte låta bli att känna med honom...