AR tränare/kurser

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare __Stilett__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 826
Status
Stängd för vidare inlägg.
S

__Stilett__

finns det ngn sida med information om AR tränare osv?
Vart dom befinner sig och kan hålla träningar?
Jag har haft min häst hos AR tränare en tid men det är för långt att åka dit o träna fortsättningsvis.

Jag är inte insatt i AR, så därför frågar jag.
Jag vet ett par enstaka som kommer imellanåt men det kan ju gå månader imellan dom besöken...

bor i värmland

klubben håller ej på med AR, endast dressyr o hoppning.
jag tror hästen passar bäst inom AR inriktning (även om jag själv rider vanlig dressyr)
men vet inte vart jag ska vända mig...

Sv: AR tränare/kurser

Använd sökfunktionen här på bukefalos länkar. Sök på Akademisk Ridkonst och Barockridning, så kan du få fram flera relevanta länkar och portaler som även tar upp AR-tränare i Sverige.

Reklam i övrigt har vi ju lovat att undvika, allt enligt forumreglerna.

:angel:

Med vänliga hälsningar

IngelaH

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 479
Senast: Edla
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 557
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
14 000
Senast: Fibusen
·
Ridning Lite bakgrund: Har börjat på ridskola igen efter mångårigt uppehåll från ridning, tävlade lite (och vann ibland :) ) Lätt A dressyr och...
Svar
18
· Visningar
1 420
Senast: Cavallo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka