arabhingsten chock

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare a-h
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 808
A

a-h

jag vet att chock dog för några år sedan, men finns det någon godkännd son till honom?

Sv: arabhingsten chock

jag vet att chock dog för några år sedan, men finns det någon godkännd son till honom?
Innan någon svarar att de har en godkänd Chock-son, så vill jag bara påpeka att alla arabhingstar är godkända för avel, så länge de är registrerade och veterinärbesiktigade (speciell besiktning).

Carina på Silver Arabians - som har ett par Chock-döttrar och några barnbarn...

Sv: arabhingsten chock

Finns det någon hingst efter honom som används i aveln? Som har utställningsmeriter.

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: corzette
·
Hästvård Någon som har varit med om att hästen får skador/permanenta fel efter själva penicillin chocken är över Inte att det skadat sig...
Svar
1
· Visningar
456
Senast: Cattis_E
·
Avel Vet ej om det är rätt tråd för just detta.. men är det någon som vet hur man kan hitta en hästs stamtavla? Försökt söka i flera år men...
Svar
4
· Visningar
375
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka