• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Ela
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 949
Sv: Arabstam

*Figaro var en polsk arabhingst som gjorde bra ifrån sig på galoppbanan (13-10-12), mycket tack vare sitt starka möderne som går tillbaka på Forta. Han vann bla Kriteriet och hans helsyster *Forsa vann Oaks. Har mer info på honom men har den inte tillgänglig just nu.

Jag är i Jämtland just nu... dvs 38 mil hemifrån :D Med lite tur kommer Mattsson att se den här tråden, hon har jobbat med *Figaro.

Stamtavlorna har jag hyfsad koll på var mer allmän information jag var ute efter och information om släktingar, meriter osv....

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
133
Senast: corzette
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
436
Senast: Rosett
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 303
Senast: Murray
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 579
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna