Årets höskörd?

• Foder & Strö
  • Trådstartare Trådstartare Remont
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 644
R

Remont

Hur blev höskörden i år?
Har dålig koll på sånt men har märkt att det verkar vara svårt att få tag i (bra) hö i år?
Det har ju inte varit någon vidare sommar,så...

Bor i Örebro-trakten.

Sv: Årets höskörd?

För de som skördade i början/mitten av juni (södra/mellersta sverige) blev det en fantastisk förstaskörd av hö. De som väntade till efter midsommar fick i de flesta fall sämre.

Sv: Årets höskörd?

Ja just det ja, det var ju i alla fall 2 veckor :crazy:som det kändes som riktig sommar i början på juni.Då kanske det finns att få tag i, i alla fall.....

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 003
Senast: tanten
·
Foder & Strö Försöker räkna på mina foderstater men får inte ihop mineralerna alls. Det märke vi haft innan har varit lite svårt att få tag på så... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
2 919
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 188
Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 290
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka