Årets ridsportmode.

Sv: Årets ridsportmode.

Den underbara modevisningen :love: En saknad tid! :)

I övrigt knapplån...

Hjälm: GPA SpeedAir, JW
Stövlar: Parlanti, Sergio Grasso, Sarm Hippique, Tretorn
Säkerhetsvästar: Racesafe
Kläder: Pikeur, HG
Sadlar: Butet, CWD, Equipe
Träns: CWD, Dyón
Schabrak: AS, RG, Equipe
Benskydd: Veredus Carbon Gel

Färger: Marint, Brunt mm. Diskreta och stilrena färger...

Diana

En affär här ''hemma'', tror inte man får skriva ut namn för då försvinner tråden.
Men hemsk var den :p

Okej, men kan du inte Pm:a vilken affär. För jag skulle gärna vilja testa en sån :p

Det har ju jag också skrivit i tråden innan- Tröjan är snygg-- men inte på mig;)

Som varje år, vad är 'inne' i år? Vad för schabrak? Nosgrimmor? Bett? Benskydd? Kavaj? Och liknande. Spinn på med vad ni sett mycket på tävlingsbanorna och så. Har ni sett några nya modeller på något som har kommit eller kommer komma i år?

Jag tror det kommer rulla på med liknande utrustning som det är nu med GPA speed air, Veredus skydden, tror även Prestiges nya skydd kommer bli poppis. Tycker det är mer vanligt med achennosgrimmor igen. Kavaj Animo, Equiline, Pikeur. Sen tror jag att den nya JW hjälmen kommer att bli populär, om den nu är snygg, har inte sett den än släpps om en vecka;)
Tror det nya HG schabraken kommer bli heta även kläder från HG. Den nya kollektionen från Scapa och Lamicell kommer säkerligen synas en hel del.

Jag såg rätt många som hade Cavalor schabrak (mörkblått med oranget kantband och en cavalor logga) på den nationella tävlingen som klubben höll i för ett tag sedan.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 109
Senast: Sharpless
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 092
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 745
Senast: IngelaH
·
Utrustning Långt inlägg! Vår ponny är rätt känslig i munnen. När vi köpte henne i februari förra året så kollades hon och åtgärdades i munnen av... 2
Svar
31
· Visningar
4 700
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka